نخاله‌های ساختمانی پیرامون تبریز پاکسازی می‌شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی جاده‌ها و معابر پیرامون کلانشهر تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اصغریمدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت:با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و لزوم پاکسازی و زیباسازی شهر در استقبال از عید نوروز، طرح پاکسازی نخاله‌های ساختمانی در جاده‌ها و مسیل‌های پیرامون تبریز اجرا می‌شود.

او گفت: با وجود نظارت مکرر از سوی تیم‌های بازرسی مناطق مختلف شهرداری و سازمان مدیریت پسماند، همواره رهاسازی و تخلیه نخاله‌های ساختمانی در جاده‌های اطراف کلانشهر تبریز و محلات حاشیه‌ای انجام می‌شود که این موضوع موجب ایجاد ناهنجاری‌های بصری در این مناطق شده و منظر شهری را مختل می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: این طرح از پایان هفته دوم اسفند با استفاده از ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند و مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرایی می‌شود.

اصغری گفت: روزانه بیش از سه هزار و ۵٠٠ تن نخاله ساختمانی در این کلانشهر تولید می‌شود که بخش عمده‌ای از آن در ۲ نخاله‌گاه مجاز در جاده باباباغی و مایان تخلیه می‌شود.

او افزود: با عنایت به گسترش کلانشهر تبریز از ضلع شرقی آن و افزایش ساخت و ساز در این مناطق، نخاله‌گاه‌های مجاز در این محدوده ایجاد خواهد شد که در صورت آغاز به کار آنها، زوائد بصری و تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار