اعطای گواهی اهتمام به تعالی در دولت الکترونیک به سازمان بنادر

در دومین دوره جایزه دولت الکترونیک، سازمان بنادر و دریانوردی، گواهی اهتمام به تعالی در دولت الکترونیک در سال ۹۸ در بخش تکلیفی را کسب کند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،، در مراسمی با حضور جمشید انصاری؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از مدیران این سازمان و تنی چند از مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی، از سازمان‌های برتر دومین دوره جایزه دولت الکترونیک تقدیر به عمل آمد.

دومین دوره جایزه دولت الکترونیک به منظور ارتقای آمادگی الکترونیکی دستگاه‌ها، ایجاد زمینه لازم برای بهبود رتبه کشور در سطح بین‌المللی در حوزه دولت الکترونیک و همچنین ایجاد فرهنگ رقابت مثبت، نوآوری و انگیزه در دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، تسهیل و ارتقاء سطح خدمات دولت و نیز اصلاح نظام اداری با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات برگزار شد و سازمان بنادر و دریانوردی در میان ۱۰ دستگاه برتر کشور در بخش تکلیفی، حائز رتبه شد.

سازمان بنادر و دریانوردی با ارائه سه پروژه از یازده پروژه مصوب هوشمندسازی سازمان که در سال ۹۷-۹۸ در دستور کار قرار داشته‌، در دومین دوره جایزه دولت الکترونیک شرکت کرد و بر اساس مقیاس‌هایی چون زیر معیار الکترونیکی کردن فرآیندها؛ زیرمعیار زیرساخت و شبکه و زیرمعیار سیستم و داده‌ها، حائز دریافت گواهی اهتمام به تعالی در دولت الکترونیک شد.

بر این اساس در مراسمی محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  لوح تقدیر دومین دوره جایزه دولت الکترونیک را دریافت کرد.

گفتنی است، هر ساله دستگاه‌های اجرایی، با توجه به معیارهای تعیین شده، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و فراهم کردن زمینه‌های همگامی و انطباق با تغییرات اساسی و گریزناپذیر در زمینه ارائه خدمات الکترونیک و به کارگیری ICT ، مستلزم اهتمام ویژه مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برای توسعه خدمات الکترونیک در دستگاه خود، در چارچوب برنامه‌های تدوین شده دولت است.

شناخت وضعیت موجود دستگاه اجرایی در زمینه توسعه دولت الکترونیک؛ شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود دستگاه از دید ارزیاب بیرونی؛ ایجاد امکان ارزیابی و مقایسه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و شناسایی برنامه‌های بهبود با توجه به گزارش بازخورد جایزه در خصوص نقاط قوت و قابل بهبود، از جمله مزیت‌های این جایزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار