حماس: سیاست اشغالگران در تخلیه قدس اشغالی از ساکنان آن شکست خواهد خورد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد سیاست رژیم صهیونیستی در تخلیه قدس از ساکنانش شکست خواهد خورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، جنبش حماس تصریح کرد: هدف از جنایت اشغالگران در تخریب ساختمان مسکونی متعلق به خانواده «فادی علیان» نگهبان مسجد الاقصی مجازات او به علت ایفای نقش در دفاع از مسجد الاقصی و محافظت از مقدسات و علاوه بر آن آوارگی کامل خانواده اوست.

حماس افزود: تداوم اقدام رژیم اشغالگر در تخریب خانه‌های فلسطینیان در شهر اشغالی قدس و آواره کردن زنان و کودکان جنایت جنگی به شمار می‌رود که بر اساس قانون بین المللی مجازات دارد، زیرا این قانون حمایت و محافظت از ساکنانی را که تحت اشغال به سر می‌برند، تضمین کرده است.

حماس تاکید کرد: سیاست اشغالگران در تخلیه شهر قدس از ساکنان آن و تحمیل یهودی سازی بر آن شکست خواهد خورد و قدس با هویت عربی و اسلامی پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

حماس به ساکنان قدس و نگهبانان مسجد الاقصی به خاطر ایفای نقش آن‌ها در دفاع از مقدسات درود و سلام فرستاد و تأکید کرد: جنایات اشغالگران در شکستن اراده ساکنان قدس به نتیجه نخواهد رسید، زیرا آن‌ها طی ده‌ها سال اشغالگری صهیونیست‌ها در خط مقدم بوده اند و با توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه مسجد الاقصی و شهر قدس مقابله کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار