اجرای مقتدرانه طرح پاکسازی مالک ۳ درساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در اجرای مقتدرانه طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان ساوجبلاغ ۲۲ سارق دستگیر و ۳۲ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با هدف افزایش نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار پلیس ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: به همین منظور، طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف شناسایی سارقان و جمع آوری معتادان پرخطر در منطقه گلسار شهرستان ساوجبلاغ اجرایی شد که در جریان این طرح ۳۲ معتاد متجاهر جمع آوری، ۲۲ سارق دستگیر و ۳۲ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به توقیف ۱۶ موتورسیکلت متخلف در این طرح، گفت: با اجرای این طرح ۵ واحد صنفی متخلف پلمپ و ۱۵ تن چوب قاچاق نیز کشف شد.

او  با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲۰ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر ادامه داد: در این راستا ماموران موفق به کشف بیش از ۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اجرای این طرح‌ها به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.