خدمات شهری تبریز به استقبال از بهار ۱۴۰۰ می‌رود

 معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز گسترده اجرای طرح استقبال از بهار در مناطق مختلف شهر تبریز از دهم تا آخر اسفندماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: آماده سازی شهر تبریز برای ورود به سال نو، رفع و ترمیم آسیب‌های ناشی از بارش‌های برف و باران در سطح شهر، نظافت و پاکیزگی و رسیدگی به معابر و رفع مشکلات تنظیفی و پاکیزگی شهر از محور‌های اساسی طرح استقبال از بهار امسال خواهد بود.

او با تاکید بر ضرورت افزایش و تقویت مشارکت شهروندان در امور شهری، گفت: ماموریت‌ها و وظایف خدمات شهری ارتباط تنگاتنگ، مستقیم و مستمری با شهروندان دارد و موفقیت این ماموریت‌ها منوط به همکاری و همراهی شهروندان با نیرو‌های خدمات شهری است.

او در خصوص نحوه اجرای این طرح، گفت: اجرای این طرح از دهم اسفند ماه شروع می‌شود و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحای دیوار نوشته‌های غیرمجاز و سفیدکاری دیوارها، جمع آوری بنر‌ها و تابلو‌های غیرمجاز در قالب این طرح در جای جای شهر اجرایی خواهد شد.

او افزود: ترمیم جداول، لایروبی جوب‌ها و کانال‌ها، حذف پل‌های زاید و ترمیم پل‌های معیوب، همسطح سازی دریچه‌ها،  پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله و لکه گیری آسفالت در معابر فرعی و داخل محلات از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که در قالب این طرح اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، تابلو‌های ترافیکی، شستشوی مبلمان شهری، شستشوی جداول، نرده‌ها، تابلو‌ها و علائم ترافیکی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی‌های سطح شهر در این مرحله از طرح استقبال از بهار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار