استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اختصاص ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام مدرسه‌سازی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۵۴۰ میلیارد ریال خارج از ردیف‌های بودجه‌ای در استان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ سازی که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاونان رئیس‌جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز برگزار شد با اشاره به جایگاه این استان در رده سیزدهم رتبه‌بندی مدرسه‌سازی خیری کشور اظهار داشت: این استان جزو مناطق پیش‌رو کشور در مدرسه‌سازی به‌شمار می‌رود.

او افزود: با تلاش خیران نیک‌اندیش چهارمحال و بختیاری، این استان به تناسب جمعیت و با لحاظ مشکلات اقتصادی کنونی توانسته است نسبت به استان‌های برخوردار ایران در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مدرسه‌سازی و سایر طرح‌های خیری در چهارمحال و بختیاری موظفند جذب کمک‌ها خیران بومی و غیربومی را در دستور کار خود قرار دهند.

او ادامه داد: امسال ۵۴۰ میلیارد ریال خارج از ردیف‌های بودجه‌ای در چهارمحال و بختیاری برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی اختصاص داده شد.

عباسی اظهار داشت: خیران با سرمایه‌گذاری در طرح‌های مدرسه‌سازی ضمن فراهم کردن بستر آموزش، علم، دانش، رشد و ترقی دانش‌آموزان، زمینه افزایش قدرت ملت ایران در جهان را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.