احداث ۵۴۱ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز لرستان

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: تا کنون خیرین مدرسه ساز استان ۵۴۱ مدرسه در قالب ۲ هزارو ۱۵۰ کلاس درس احداث شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،محمدعلی رضوی،رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان روز سه شنبه در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان لرستان که همزمان بصورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، افزود: سه هزار و ۵۰۰ مدرسه در سطح استان نیازمند تخریب و بازسازی و یا مقاوم سازی است.

رضوی با اشاره به طرح آجر به آجر بیان کرد: این طرح که در سطح ملی مطرح شد پیش‌تر با عنوان طرح از خشت تا بهشت توسط آقای خرم‌آبادی اجرا شد و موجب برکات زیادی در استان گردید.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان اضافه کرد: ما بعنوان سفیران مدرس سازی باید تلاش کنیم تا این سنت حسنه تبدیل به یک فرهنگ در جامعه گردد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان نیز گفت: در سال جاری شاهد رشد ۹۲ درصدی اعتبارات نسبت به سال ۹۸ هستیم که ماحصل آن وجود ۲۵۰ پروژه فعال با ۷۸۰ کلاس درس و با اعتبار۳۷۰ میلیارد تومانی در استان است.

امیر غفوری نژاد بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های کارکنان خدوم نوسازی مدارس و مشارکت مثال زدنی خیرین، امسال بطور میانگین شاهد افتتاح پنج کلاس درس در هر هفته بوده ایم.

او با قدردانی از زحمات و ایثار همه خیرین مدرسه ساز از مشارکت گسترده سپاه پاسداران استان با فرماندهی سردار کشکولی و همچنین بنیاد برکت خبر داد و افزود: امسال کار اجرایی ۱۸ واحد آموزشی توسط سپاه آغاز شد که عملیات ساخت تعداد قابل توجهی از آن‌ها درسال آینده به اتمام خواهد رسید، همچنین بنیاد برکت تا کنون کار ساخت ۸۱ مدرسه را در لرستان آغاز کرده که ۲۸ واحد آن تا کنون تحویل دانش آموزان شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.