رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان:

نیکوکاران ایوانی ۳۵۰ میلیون تومان صدقه دادند

ایراندوست از پرداخت ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی صدقه توسط مردم نیکوکار شهرستان ایوان در ۱۱ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حمید ایراندوست رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان از پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی صدقه توسط مردم نیکوکار شهرستان ایوان در ۱۱ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان صدقات از طریق مشترکین دارای صندوق‌های خانگی، صندوق‌های معابر و اماکن و همچنین مشترکین الکترونیکی بوده است.

او ادامه داد: از این میزان صدقه مبلغ ۲میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال از طریق مشترکین کمیته امداد و مبلغ یک میلیارد ریال نیز توسط نیکوکاران مرتبط با مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد پرداخت شده است.

ایراندوست بیان کرد: صدقات جمع آوری شده در شهرستان ایوان در زمینه تامین جهیزیه نیازمندان، احداث مسکن مددجویان، کمک به فرانشیز درمانی بیماران صعب العلاج، کمک به معیشت مددجویان، آموزش و مهارت آموزی شغلی مددجویان، تعمیر مسکن و تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت هزینه شده است و صدقات مراکز نیکوکاری نیز توسط خود مراکز صرف هزینه جهیزیه، مسکن، معیشت و درمان نیازمندان شهرستان گردیده.

رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان با بیان اینکه صدقات جمع آوری شده طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است ، افزود: هم اکنون در شهرستان ایوان  هفت هزار صندوق اشتراک خانگی، ۱۰۰ اشتراک معابر و ۹۵ اشتراک اماکن و ادارات وجود دارد.

ایراندوست با عنوان اینکه امسال اقبال مردم این شهرستان با پرداخت صدقه الکترونیکی روبه افزایش بوده است ، اظهار کرد: هم اکنون تعداد زیادی از مشترکین از طریق روش‌های الکترونیکی صدقه خود را پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.