حمایت از حضور ۸۵ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال از حضور ۸۵ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در نشست شورای معاونین گفت: حمایت همه جانبه از واحد‌های تولیدی از جمله اهداف تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی است که در این راستا تلاش می‌شود تا با ارائه بسته‌های حمایتی، میزان دانش و تولید واحد‌های صنعتی افزایش یابد.

او افزود: حمایت از حضور واحد‌های صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی یکی از این نوع حمایت بوده که بدین منظور از ابتدای سال جاری تاکنون از حضور ۸۵ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: از این بین، تعداد ۱۲ نفر از مدیران واحد‌های تولیدی در ۳ نمایشگاه خارج از کشور حضور داشته اند که این موضوع در کسب دانش روز و افزایش ارتباطات کاری و فروش محصولات بسیار کارگشا بوده است.

اهلی افزود: در این نوع حمایت، بخشی از هزینه‌های اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور به صورت یارانه‌ای و بلاعوض به واحد‌های تولیدی پرداخت می‌شود.

او هدف از حضور واحد‌های صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت‌های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست‌های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده‌ها و فناوری ها، نوآوری و بین المللی سازی و همچنین تقویت و توانمندسازی واحد‌های صنعتی در حوزه‌های بازار اعلام کرد و افزود: با حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحد‌ها ارتقا یافته و باعث افزایش بازدهی تولیدات آنان می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار