مشاهده چندین مورد بیمار مشکوک به کرونای نوع انگلیسی در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از مشاهده چندین مورد بیمار مشکوک به کرونای نوع انگلیسی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز نگرانی از افزایش شیوع بیماری کرونا در استان همجوار بویژه نوع جهش یافته آن که به ویروس انگلیسی مشهور است، از مشاهده چندین مورد بیمار مشکوک به کرونای نوع انگلیسی در استان خبر داد.

او افزود: با توجه به حال عمومی نامساعد، سنین پایین و اسقرار سریع بیماری در افراد مشکوک به نوع جهش یافته ویروس، نمونه‌های آزمایشگاهی برای تشخیص نوع ویروس به تهران ارسال شده و منتظر پاسخ قطعی آن هستیم.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: اگر چه هنوز وجود ویروس نوع جهش یافته در استان به اثبات نرسیده است، اما وجود آن در استان دور از انتظار نیست.

او ادامه داد: با توجه به رفتار تهاجمی ویروس، قدرت سرایت بالا، بروز علایم شدید و درگیر کردن سنین جوانی و نوجوانی باید مراقبت‌های بیشتر انجام شود.

شیرانی گفت: در این فصل مردم از مسافرت و پذیرفتن مهمان از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها جدا خودداری کنند.

او افزود: افرادی که به واسطه کار، تحصیل یا تفریح در نقاط دیگر کشور هستند در بازگشت به منزل حتماً اصول قرنطینگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
esmail..iran
۱۰:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
از قدیم گفتن از تو حرکت ازخدا رحمت (برکت) تا زمانی که ما مرد رعایت دستوالعمل ها را رعایت نکنیم همین آش وحلیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
وای خدا! خدایا خودت رحم کن!