کمبود پرستار در اهواز معضلی که در روزهای کرونایی نمایان شد

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با افزایش آمار ابتلا به کرونا و بستری ها، با کمبود پرستار در همه بیمارستان‌ها مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد سلطانی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کمبود پرستار در بیمارستان‌ها گفت: در حال حاضر تخت‌های ICU بیمارستان‌های اهواز تکمیل هستند و تخت‌های عادی خالی نیز به تعداد کم و انگشت‌شمار وجود دارد.

او با اشاره به وجود مشکل کمبود تخت در اهواز افزود: به دلیل کمبود امکانات تخصصی در شهرستان‌ها نسبت به اهواز، بیماران را از شهرستان‌ها به مرکز استان هدایت می‌شوند و در حال حاضر در اهواز بیمارستان‌های رازی و امیرالمومنین (ع) به طور کامل به پذیرش بیماران کووید-۱۹ اختصاص یافته‌اند.

سلطانی با بیان اینکه در بیمارستان‌های گلستان، امام خمینی (ره)، فاطمه الزهرا (س)، علامه کرمی، ابوذر و بقایی یک نیز بخش‌هایی به بیماران کرونا اختصاص یافته است، ادامه داد: بیمارستان آیت‌الله طالقانی قدیم نیز در حال تجهیز است و قرار بود در این هفته راه‌اندازی شود، اما هنوز مشکل کمبود پرستار برای این بیمارستان رفع نشده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به کمبود پرستار در همه بیمارستان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: به احتمال زیاد تعداد بیمارستان‌های پذیرنده بیماران مبتلا به کرونا افزایش خواهند یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
در این ایام واقعا کمبود نیروی درمانی بر دردهای مردم اضافه می کند.