مامور هوشیار قطار، زن مسافر را از مرگ نجات داد + فیلم

زنی که میان شکاف میان سکو و قطار سقوط کرده بود با هوشیاری مامور قطار از خطر مرگ نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک مسافر زن در یکی از ایستگاه‌های قطار هند را به تصویر می‌کشد. این مسافر که قصد سوارشدن به یک قطار در حال حرکت را داشت ناگهان به داخل شکاف میان قطار و سکو سقوط کرد. بلافاصله مامور قطار حاضر در ایستگاه که هویتش «وینیتا کوماری» اعلام شده با دیدن این صحنه به کمک این زن شتافت و جان او را نجات داد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این زن به همراه دوستش در حال قدم زدن روی سکوی ایستگاه دیده می‌شوند. لحظاتی بعد دوست این زن با دیدن قطار در حال حرکت به دنبال آن دویده و از یکی دیگر از درب‌های باز قطار سوار می‌شود.


بیشتر بخوانید


سپس این زن نیز عمل مشابه‌ای را تکرار می‌کند. او نیز یک درب باز قطار را انتخاب کرده و تلاش می‌کند تا سوار قطار شود. با این حال ناگهان درب قطار بسته شده و این زن میان شکاف سکو و واگن گرفتار می‌شود. یکی از ماموران زن ایستگاه که در نزدیکی محل حادثه حضور داشت بلافاصله به کمک وی شتافته و او را از میان شکاف خارج می‌کند.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۱۲ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام به موقع این مامور زن وظیفه شناس را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کارت عالی بود خانم وینیتا کوماری.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار