توزیع میوه‌های شب عید از ۲۵ اسفندماه در مناطق مختلف اردبیل

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: از ۲۵ اسفندماه میوه‌های شب عید در مناطق مختلف اردبیل توزیع می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صمت استان اردبیل صبح امروز در دیدار با معاون استاندار اردبیل در ارتباط با وضعیت ساماندهی بازار شب عید گفت: در راستای کنترل بازار میوه و نیز تنظیم بازار برنامه‌ریزی‌های لازم توسط مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط انجام یافته که درصدد هستیم تعادل قیمت محصولات و کالا‌های اساسی را محقق کنیم.

او بیان کرد: نباید دغدغه‌ای از بابت تأمین کالا‌های اساسی و میوه شب عید در بین همشهریان باقی بماند، بیان کرد: ۸۰۰ تن پرتقال و سیب شب عید در استان ذخیره‌سازی شده تا نیاز‌های استان تأمین شود که خوشبختانه از این بابت مشکلی نداریم و کیفیت میوه‌ها درجه یک است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به تفکیک ۳۰۰ تن سیب قرمز و ۵۰۰ تن پرتقال در نظر گرفته شده است و نحوه توزیع میوه طبق روال سال‌های گذشته خواهد بود که در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده تا نگرانی مردم در این زمینه برطرف سازی شود.

صادقی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و بررسی‌های انجام یافته قیمت نهایی و نحوه پخش از ۲۵ اسفند ماه مشخص شده و توزیع انجام خواهد شد که هم‌استانی‌ها می‌توانند از تاریخ مقرر نسبت به خرید میوه شب عید اقدام کنند و ملزومات خود را تأمین کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه با اشاره به تقاضای بازار در این زمینه نیز اظهار کرد: با در نظر گرفتن تقاضای بازار وزارت جهاد کشاورزی متولی تأمین نهاده‌های دامی برای مرغداری‌ها شده و نسبت به عرضه مناسب این محصول نسبت به تنظیم بازار اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار