معرفی دو متخلف فروش خارج از شبکه مرغ به تعزیرات حکومتی

معاون بازرسی وحمایت ازمصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان جنوبی از شناسایی دو متخلف در حوزه تولید وعرضه مرغ گوشتی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت جهاد کشاورزی و مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور از آنجایی که نهاده‌ها با ارز دولتی در اختیار مرغ داران قرار می‌گیرد تولیدکنندگان مرغ گوشتی موظف هستند مرغ زنده را به به قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ به کشتارگاه‌ها تحویل کنند.

او افزود: متاسفانه برخی از افراد سودجو با عدم رعایت دستورالعمل مربوطه مرغ زنده را به قیمت‌های بالاتر به استان‌های همجوار ارسال می‌کنند.


بیشتر بخوانید


به گفته معاون بازرسی وحمایت ازمصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان جنوبی با توجه به رصد و پیگیری‌های انجام شده توسط بازرسان این سازمان در این راستا ۲ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف به ارزش ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تهوری با تشکر از تمامی تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ استان که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی همکاری لازم را در تامین اقلام مورد نیاز و ضروری مردم را دارند، تأکید کرد: با اخلال گران و سودجویان در شبکه توزیع کالا‌های اساسی از جمله مرغ وتخم مرغ برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار