بسته اخبار حوادث امروز ۶ اسفند ماه ۹۹؛

کشف ۳۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در پارس آباد/ محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاق در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در پارس آباد

مدیر شرکت توزیع نیروی برق پارس آباد گفت: طی گزارشات واصله و بررسی‌های صورت گرفته در مدیریت برق مغان و هماهنگی‌های لازم با عوامل نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان پارس آباد ۳۵ دستگاه بیت کوئین در مشترک دیماندی کارگاه بلوک زنی شهر اسلام آباد و ۴ دستگاه در محله زیر نهرتراب مشترک خانگی کشف شد.

پرویز اخوان اظهار داشت: با احتساب این تعداد در مجموع ۱۱۵ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در چهار ماه گذشته در شهرستان پارس آباد جمع آوری شده است.

او افزود: اهتمام لازم در بارگیری سرزده پست‌های مشترکین دیماندی و خانگی مشکوک و رصد شکافت کابل‌ها توسط ماموران کنتور نویس و اکیپ‌های بهره برداری به صورت مداوم در دستور کار مدیریت برق مغان جهت مقابله با برق‌های غیرمجاز خصوصا بیت کوئین‌های غیرمجاز قرار دارد.

محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاق در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از محکومیت ۱.۵ میلیارد ریالی برای قاچاق ذرت خبر داد.

علی رحیمی آذر گفت: در پی گزارش فرماندهی انتظامی شهرستان اردبیل در خصوص کشف و ضبط مقدار ۱۶ هزار و ۴۲۰ کیلوگرم ذرت خارجی، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

او افزود:با ارجاع پرونده موضوع در شعبه دوم مورد رسیدگی واقع و شعبه پس از انجام تحقیقات و استعلامات، اتهام انتسابی را محرز تشخیص و افراد خاطی را به ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار