آزاد سازی ۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس قانون حفظ کاربری، ۳۵ هکتار از راضی کشاورزی این استان آزاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۳۴۶ مورد حکم قلع و قمع و دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان اجرا شد که از این تعداد ۲۴۹ مورد احکام تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری با تخلف تغییرکاربری غیرمجاز دیوارکشی بوده است.

او افزود: از این تعداد ۹۷ مورد حکم قطعی قضایی دریافت کردند و ۸.۷ هکتار تخریب و ۳۵ هکتار آزادسازی انجام شده است و بیشترین آمار قلع و قمع مربوط به تبصره دو ماده۱۰ در کوهرنگ، سامان، اردل و بروجن و حکم قطعی قضایی در سامان و کوهرنگ بوده است.


بیشتر بخوانید


باقری اضافه کرد: سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی است و شهروندان در مناطق مختلف استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به این سامانه اطلاع دهند.

او ادامه داد: مردم مراقب اندوخته‌های سرمایه‌ای خود باشند تا به دلیل نا آشنایی با عواقب قانونی برخورد با بنا‌های غیرمجاز دچار خسارت مالی نشوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.