کشت‌های گلخانه‌ای راهی مؤثر در مدیریت منابع آب و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی

فرماندار بروجن از آمادگی برای حمایت از سرمایه گذاری در توسعه کشت گلخانه‌ای به منظور مدیریت منابع آب و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست بررسی مسائل حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور مدیرکل منابع طبیعی، جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجتماعات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن از آمادگی برای حمایت از سرمایه‌گذاری در توسعه کشت گلخانه‌ای به منظور مدیریت منابع آب و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: مشوق کشاورزان شهرستان برای کشت گلخانه‌ای هستیم.


بیشتر بخوانید


او افزود: اجرای طرح‌های منابع طبیعی از جمله طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری نقش مهمی در رشد اقتصادی شهرستان و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار به ویژه در حوزه کشاورزی ایفا می‌کند.

رفع اختلافات و تداخلات صدور پروانه چرای دام در محدوده تقسیمات کشوری شهرستان بروجن با استان و شهرستان‌های همجوار، همکاری دستگاه‌ها جهت اجرای احکام مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجاز توسط جهاد کشاورزی و برخورد با متخلفین، نظارت سختگیرانه در خصوص تمدید پروانه‌های چرای دام و جلوگیری از تمدید پروانه افراد فاقد دام از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.