ورود خودرو با پلاک غیربومی به ملایر ممنوع

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت:با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا، ورود خودرو با پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین فارسی,معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایربا اشاره به ضرورت پیشگیری از ورود به پیک چهارم کرونا گفت:از امروز چهارشنبه ورودی‌های شهر  در کنترل پلیس است و تخلف‌ها هم با  دوربین‌های نظارتی ثبت خواهد شد.

او تاکید کرد: وضعیت این شهرستان به دلیل کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، افزایش دورهمی‌های خانوادگی و تجمع‌ها، در شرایط زرد کرونایی قرار گرفت و این شرایط بدون شک شکننده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: این شهرستان فقط یک هفته در شرایط آبی کرونا قرار داشت و ورود به شرایط زرد، به معنای بازگشت مجدد محدودیت‌های متناسب با این شرایط است.

فارسی با اشاره به قرار گرفتن ملایر در مسیر تردد شهر‌های جنوبی کشور به ویژه خوزستان و شرایط قرمز این استان، از همشهریان خواست: نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند و با تیم‌های بازرسی همکاری لازم را به عمل آورند تا وارد پیک چهارم و شرایط نارنجی و قرمز نشویم.

او خواستار تداوم فعالیت تیم‌های بازرسی در شهر و کسبه و اصناف با جدیت هر چه بیشتر شد و بیان کرد: تا اطلاع ثانوی هیچ‌گونه تعطیلی برای اصناف، کسبه و بازاریان در این شهرستان اعمال نشده است و مردم به شایعات در این زمینه توجه نکنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر به تداوم ممنوعیت تردد‌ها از ساعت ۲۱ شب تا سه بامداد اشاره کرد و افزود: اصناف طبق روال گذشته با همراهی خوب و شایسته خود نسبت به تعطیلی واحد خود پس از ساعت ۲۰:۳۰ اقدام کنند.

فارسی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در سطح شهر، نسبت به خیز مجدد شیوع ویروس کرونا به ویژه ویروس نوع انگلیسی هشدار داد و گفت: همشهریان ملایری تا حد امکان از تردد‌های غیرضروری و حضور در تجمعات خودداری کنند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کمک کنند تا با عبوراز این شرایط ، وارد پیک چهارم کرونا نشویم.

او همچنین بر لزوم تداوم ضدعفونی معابر، بازار و خیابان‌های شهر تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به شیوع آنفلوآنزای حاد پرندگان در استان‌های همجوار، نیاز است اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نسبت به شیوع این بیماری و انتقال آن به انسان و محدودیت فعالیت پرنده‌فروشان صورت گیرد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار