پیامک‌های دریافتی ششم اسفندماه؛

از تاخیر در مسکن مهر فرهنگیان استان گلستان تا زمین خواری در رودهن

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم اسفندماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۱۳۰۵....۹۱۲: سلام و احترام ما عده‌ای از ساکنان روستای مهرآباد رودهن با پدیده زمین خواری روبرو شده ایم که هیچ یک از مسئولان به داد ما نمی‌رسند. خواهشمند است جهت تهیه گزارش به منطقه ما تشریف بیاورید تا دعای حدود ۴۰۰ خانوار بدرقه راهتان باشد.


۰۰۷۲....۹۱۵: با سلام و احترام ما اواخر خرداد خودرو ساینا ثبت نام کردیم و حدود ۳۵ میلیون پرداخت کردیم. حالا دعوتنامه آمده قیمتش ۱۳۰ میلیون است قیمت کارخانه در صورتی که اگر الان به قیمت بازار آزاد همین قدر می‌شود. عامری ازشهرنیمروز هستم تورو به خدا پیگیرباشید.


۶۷۱۱....۹۹۲: سلام. برای مسکن فرهنگیان شهرستان کلاله استان گلستان ما الان سه ماه تایید نهایی شدیم که می‌گویند زمین نداریم و هر جا مراجعه می‌کنیم جوابی نمی‌گیریم در این شرایط سخت واقعا مستاجری خیلی سخت شده چشم و امید به این مسکن بود که یک ساله منتظریم و الان متاسفانه جواب نمی‌دهند. لطفا پیگیری کنید.


۴۹۰۹....۹۱۲: با سلام و احترام ما اواخر خرداد خودرو ساینا ثبت نام کردیم و حدود ۳۵ میلیون پرداخت کردیم. حالا دعوتنامه آمده قیمتش ۱۳۰ میلیون قیمت کارخانه در صورتی که اگر الان به قیمت بازار آزاد همین قدر می‌شود. این همه وقت پول رو با هزار زحمت جمع کردم واریز کردم. تو رو خدا رسیدگی کنید.


۱۷۸۴....۹۳۶: سلام لطفا از طرح سربازی حرفه‌ای (اختیاری) گزارش بگیرید. ممنون.


۱۱۴۷....۹۳۶: من یارانه دریافت نمی‌کنم یک خانواده ۳ نفری هستیم بایدچه کارکنم آیادولت برای جاماندگان یارانه‌ای طرحی درنظرداره؟ سپاس ازشما


۶۶۲۱....۹۳۷: با سلام، خواهش می‌کنم سازمان ملی کرونا وارد عمل شود تا کنکور دکتری را به تعویق بیندازد، ما نگران خانواده هایمان هستیم، یک سال وقت گذاشتیم درس خواندیم و حال در این شرایط که مکان‌های برگزاری امتحان با سرد شدن هوا قابلیت تهویه ندارند، دکتر نمکی به داد داوطلبان دکتری برسید.


۸۳۳۱....۹۱۸: چراسهام عدالت متوفی به وراث واریزنشد؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۴۸۵۴....۹۱۸: سلام. تو رو خدا بپر سیدچرادیگه سود سهام عدالت که به روش مستقیم آزاد شده رونمی دهند؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۱۸۱۶....۹۱۲: آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان در خصوص بلاتکلیفی تکنیسین های سلامت دهان متعهدخدمت وزارت بهداشت فکر و یا تصمیمی بگیرند؟


۸۳۲۵....۹۱۸: سلام علی هستم از نهاوند چرا در خبر‌ها بخشودگی سود وجرایم وام‌های معوقه زیر صدمیلیون اعلام شد و دوسال مراجعه کردم که اصل را بپردازم بانک ملی مرکزی نهاوند قبول نکرد خواهش می‌کنم منعکس کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار