تبریک ولادت حضرت علی (ع) از سوی مسئولان

سرپرست فرمانداری شادگان فرا رسیدن ۱۳ رجب، سالروز ولادت مولی‌الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب، سالروز ولادت مولی‌الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، بزرگ مرد عدالت و مظهر شجاعت و انسانیت و تربیت یافته در مکتب نبوت است و الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش کنیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.

اینجانب برخود لازم می‌دانم ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر را به عموم مردم متدین و گرانقدر شهرستان شادگان و همه پدران فداکار این مرز و بوم بویژه پدران شهدای سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان مسئلت می‌نمایم.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان فرا رسیدن ۱۳ رجب، سالروز ولادت مولی‌الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

سیزدهم رجب زاد روز امیر مومنان حضرت علی (ع) است. روزی است که جهان شاهد شکفتن اسوه کمال و معرفت گردید و کعبه بستر ولادت بزرگ مردی شد که آغازگر امامت، ولایت و مظهر عدالت، شجاعت، سخاوت و یکتاپرستی، و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش، دل‌های تشنه‌ی حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب نموده است.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر اکرم (ص)، در تروبج دین اسلام و ارزش‌های الهی آن نقش بسزایی داشته و در مکتب متعالی امام نخست شیعیان؛ آن پدر یتیمان و حامی ستمدیدگان، مردانی تربیت شدند که رسم پدر بودن را از سیره ارزشمند او آموختند.

اینجانب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی (ع)، را به همه شیعیان خصوصا مردم متدین شهرستان بهبهان تبریک و تهنیت عرض نموده، و روز پدر را به همه پدران شفیق، صدیق، مهربان، دلسوز و زحمتکش خانواده همدل و همزبان فرهنگیان شادباش می‌گویم و امید آن دارم که در سایه الطاف حضرت حق از زهروان صدیق آن امام همام باشیم.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.