مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی؛

ایجاد ۱۱ هزار شغل برای مددجویان آذربایجان شرقی در ۱۱ ماهه امسال

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به ایجاد ۱۱ هزار شغل برای مددجویان در ۱۱ ماهه امسال گفت:تا پایان سال‌جاری، میزان شغل‌های ایجاد شده برای مددجویان استان به ۱۲ هزار شغل می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی   گفت:امروز ۵۰۰۰ مددجوی کمیته به صورت خودکفا شده، از تحت پوشش کمیته امداد استان خارج شدند.

او با بیان اینکه کمیته امداد استان در تحقق برنامه اشتغال نیز عملکرد خوبی داشته است افزود:در سال‌جاری نیز سهمیه ایجاد اشتغالزایی حدود ۹ هزار بود که در این رابطه بیش از سهمیه شغل ایجاد کرده‌ایم و تا پایان سال ۱۲ هزار شغل برای مددجویان ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: تمامی طرح کاریابی و وام‌های اشتغال استان نیز با همکاری مسئولان و بانک‌های استان جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی  با بیان اینکه ساخت فضای بهداشتی مددجویی دیگر اقدامات این نهاد است که امروز توسط رئیس کمیته امداد کشور افتتاح شد گفت: نزدیک ۱۱۰۰ واحد سرویس حمام برای مددجویان احداث و تحویل داده شد و همچنین ۸۷۰ لوله کشی گاز مددجویان طی دو ماه انجام شد.

کلامی تجلیل از خیران استان را از دیگر محور‌های سفر رئیس کمیته امداد کشور به تبریز عنوان کرد و افزود: در سال ۹۸ مجموع کمک‌های مردمی اعم از صدقات برابر با ۱۸۷ میلیارد تومان بود که در ۱۱ ماهه سال‌جاری به ۲۹۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.

او  اضافه کرد: البته با برگزاری جشن نیکوکاری و دریافت کمک‌های ماه اسفند، مجموع این کمک‌های مردمی در سال‌جاری به ۳۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

او در خاتمه تمدید حکم مدیرکلی کمیته امداد استان را از دیگر برنامه‌های رییس کمیته امداد کشور عنوان کرد و گفت: با تمدید این حکم، دور سوم مدیرکلی بنده به مدت دو سال دیگر شروع می‌شود.

در پایان این جلسه، از سامانه ۳۱۸۴ "راه ارتباطی مردم با کمیته امداد آذربایجان شرقی" رونمایی شد.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار