درهم کوبیده شدن مواضع تروریست‌های داعش از سوی روسیه

جنگنده‌های روسیه اقدام به بمباران مواضع تروریست‌های داعش در شرق سوریه کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک‏، جنگنده‌های روسیه بیش از ۱۲ بار مواضع عناصر تروریستی داعش را در شرق سوریه بمباران کردند.

بر این اساس، جنگنده‌های روسیه شامگاه چهارشنبه در یک رشته حملات هوایی ‏ مواضع و محور‌های تردد گروه‌های تروریستی وابسته به داعش را در منطقه البادیه سوریه (صحرای سوریه واقع در مثلث مرزی میان سه استان الرقه، حماه و حمص) بمباران کردند.

یک منبع بلندپایه میدانی در این باره گفت: هواپیما‌های شناسایی و اطلاعاتی تحرکات شبانه عناصر وابسته به گروه داعش را در جنوب غرب استان الرقه و در نزدیکی مرز‌های اداری با استان‌های حماه و حمص رصد کردند که این پایش نیاز به یک واکنش سریع جنگنده‌های روسیه داشت که در یک رشته حملات هوایی، مواضع و محور‌های تردد تروریست‌ها را بمباران کردند.

این منبع میدانی افزود: در حملات هوایی شامگاه چهارشنبه خودرو‌های عبوری عناصر داعش در عمق منطقه البادیه و مراکز استقرار آنان هدف قرار گرفتند. عناصر داعش از مواضع شان بین چند نقطه در منطقه البادیه در حال حرکت بودند و احتمالا این تردد آنان در چارچوب گردهمایی برای شروع یک حمله بوده است، اما جنگنده‌های روسیه بیش از ۱۲ بار آنان را هدف قرار دادند.

منبع میدانی تاکید کرد در این عملیات چهار خودرو و پنج مقر عناصر داعش ویران شد و برنامه حمله احتمالی آنان برای هدف قرار دادن مراکز وابسته به ارتش سوریه در منطقه البادیه به شکست انجامید.

این منبع فاش کرد عملیات پاکسازی منطقه البادیه سوریه (صحرای سوریه) با هدف شناسایی و نابودی بقایای وابسته به گروه تروریستی داعش تا این لحظه ادامه دارد.

منطقه البادیه (صحرای سوریه) بخش‌های از استان‌های حمص‏، حماه و الرقه تا منطقه النقب را که در اشغال ارتش آمریکا قرار دارد، شامل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار