ارسال ۲۲۰ اثر به سومین جشنواره سراسری آوا‌ها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی

دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آوا‌ها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی از دریافت بیش از ۲۰۰ اثر توسط هنرمندان نوا‌های آیینی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بلاغی دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری آوا‌ها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی گفت:مرحله نخست سومین جشنواره سراسری آوا‌ها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی با جمع آوری آثار از سراسر کشور با استقبال کم‌نظیر هنرمندان و گروه‌های تواشیح کشور به کار خود پایان داد.

او افزود: ۲۲۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ۴۰ اثر به مرحله نهایی جشنواره و بخش داوری راه یافته‌اند.

او از شرکت بیش از ۲۵۰۰ هنرمند به صورت تخصصی در این جشنواره خبر داد و گفت: بیشترین بخش آثار ارسال شده به بخش تولیدات آکاپلا و موسیقایی تعلق دارد و همچنین بیش از ۴۰ اثر نیز به بخش ویژه حاج قاسم سلیمانی ارسال شده است.

بلاغی از حضور داوران بین المللی در این جشنواره خبر داد و افزود: آقایان مهدی دغاغله (استان خوزستان)، غلامرضا شاه میوه اصفهانی (استان اصفهان)، حسن خانچی (استان خراسان رضوی)، محمد جباری، حسین قربانی،  اسماعیل زاده، غلامرضا میرزازاده (استان آذربایجان‌شرقی) و مهدی محمدزاده به عنوان سرپرست گروه داوری این آثار را داوری خواهند کرد.

او افزود: در مجموع سه اثر از شش بخش (۱۸ اثر) به انتخاب هیات داوران به عنوان اثرات برگزیده انتخاب می‌شوند و به دلیل استقبال مطلوب از بخش ویژه جشنواره (جایزه حاج قاسم سلیمانی) سه اثر نیز در این بخش انتخاب خواهند شد.

او همچنین در ادامه از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه امسال خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار