مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام :

کتابخانه عمومی شهدای برکت دشت عباس افتتاح شد

حیدری گفت :همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، کتابخانه عمومی شهدای برکت دشت عباش شهرستان دهلران روز پنجشنبه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: این کتابخانه عمومی با همکاری بنیاد برکت و از نوع تیپ ۲ روستایی با زیربنای ۲۲۰ متر مربع احداث شده است.

 حیدری اعتبار هزینه شده برای ساخت این کتابخانه را بالغ بر پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال شامل سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات حمایتی بنیاد برکت عنوان کرد.

او اظهار کرد: این کتابخانه شامل بخش‌های مخزن، سالن مطالعه، بخش کودک و بخش نشریات بوده و تجهیز آن به همت این اداره کل انجام گرفته است.

این آیین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دره شهر، آبدانان، دهلران و بدره، امام‌جمعه و فرماندار شهرستان دهلران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در استان ایلام بیش از ۲۲ هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی هستند که بیشترین عضو بین رده سنی ۳۰ تا ۶۰ سال و کمترین عضو نیز بین رده سنی ۶۰ الی ۷۵ سال است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.