بسته اخبار حوادث امروز ۷ اسفند ماه سال ۹۹؛

رمزگشایی از ۲۳ فقره سرقت در محمودآباد / کشف مواد مخدر در بابل

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳ سارق در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموداباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان محموداباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری این شهرستان موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

حسین زاده از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در  بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: به منظور برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، که در حوزه کلانتری ۱۴ به اجرا در آمد، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۲ کیلو گرم تریاک در بازرسی از منزل این افراد خبر داد و گفت: در این عملیات ۲ خودروی پراید و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف کردند.

سرهنگ شالیکار، با اشاره به دستگیری ۶ سارق اموال داخل خودرو در این شهرستان، افزود: در اجرای این طرح ۶ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

کشف ۸ فقره سرقت در میاندورود

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان میاندورود به اجرا در آمد.

او با اشاره به تلاش بی وقفه و اقدامات اطلاعاتی، افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیرکردند.

جانشین انتظامی میاندورود از کشف ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در بازجویی فنی از متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در اجرای این طرح یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری مواد مخدر را کشف و ۱۰ متهمین فراری را دستگیر و ۲ خودرو را توقیف کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار