مراسم اعتکاف امسال را چگونه برگزار کنیم؟ + فیلم

کرونا مردم را از بهره بردن از حال و هوای ایام اعتکاف دور کرده است اما می‌توان در خانه ماند و به تعالی روح پرداخت.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کرونا باعث شد مردم نتوانند مانند هر سال در مراسم اعتکاف شرکت کنند. اما می‌توان برای خلاصی از زنگار دل و نزدیک شدن به معبود در منزل به راز و نیاز و عبادت پرداخت.

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
امثال بخاطر ویروس منحوس کرونا می شود سه روز کامل را در خانه های خود اعتکاف کنید و همه اعمالش را در خانه ها انجام داد اعتکاف یعنی از خود بی خود شدن و از غیر خدا و غیر یاد خدا در درون پرهیز کردن و به خداوند جل جلاله نزدیک شدن است که این اعمال را هم می توان در خانه ها انجام داد با نیت صادقانه و خلوص قلب انسان این قدرت را دارد که ظاهرا در جمع باشد ولی در واقع باطنا در جمع نبودن و در عرفان یاد خداوند غرق شده باشد ، آب دریا را اگر نتوان کشید هم بقدر تشنگی باید چشید .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۰۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
امسال بخاطر ویروس منحوس کرونا می شود سه روز کامل را در خانه های خود اعتکاف کنید و همه اعمالش را در خانه ها انجام داد اعتکاف یعنی از خود بی خود شدن و از غیر خدا و غیر یاد خدا در درون پرهیز کردن و به خداوند جل جلاله نزدیک شدن است که این اعمال را هم می توان در خانه ها انجام داد با نیت صادقانه و خلوص قلب انسان این قدرت را دارد که ظاهرا در جمع باشد ولی در واقع باطنا در جمع نبودن و در عرفان یاد خداوند غرق شده باشد ، آب دریا را اگر نتوان کشید هم بقدر تشنگی باید چشید .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار