ببری وحشی اسباب بازی بازدیدکنندگان باغ وحش شد + فیلم

حادثه ای که توسط یکی از بازدید کنندگان باغ وحشی در چین رقم خورد باعث خشم حامیان حیوانات و اتفاقی دردناک برای ببر اسیر در قفس شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ببرها، بزرگترین حیوان از تیره گربه سانان هستند که طول بدن آن تا ۲ متر و وزن آن به ۱۸۰ تا ۲۶۰ کیلوگرم می‌رسد، بدن ببر با خط‌های عمودی تیره روی خز قرمز-نارنجی که در ناحیهٔ زیرین روشن‌تر است، شناخته می‌شود.

به تازگی ویدئویی از این حیوان درنده که در هر لحظه‌ قدرت کشتن طعمه‌های خود را دارد در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد مرغی باعث اذیت این حیوان و به پشت افتادن او شده است؛ این ببر در داخل قفس خود در باغ وحشی در شرق چین نگه داشته می‌شد.


بیشتر بخوانید


یک گزارشگر درباره اتفاقی که منجر به این حادثه شد گفت:" یکی از بازدیدکنندگان باغ وحش مرغی را با طنابی بلند از پا‌هایش آویزان کرده بود تا آن را به داخل قفس ببر بفرستد تا ببر آن را بخورد. اداره باغ وحش در برخورد با این حادثه شتاب زده شده و مانع ورود حیوان زنده به باغ وحش شد تا این حادثه دیگر تکرار نشود."

حامیان حیوانات کار مسئولان باغ وحش در قبال ببر را توهین به این حیوان می‌دانند و معتقدند ببر جایگاه ویژه‌ای بین حیوانات حیات وحش دارد اما حالا در این باغ وحش ابزار بازی و سرگرمی بازدیدکنندگان شده است.

در ادامه ویدئوی این حادثه را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
مدیر باغ وحش و اونهایی که پای این مرغ و محکم بستند و سرو ته بالا پایین میکنند جاشون تو قفس سگهای وحشی وکفتارهاست. همراه تعجب و تأسف چرا آزادند و کسی هم نمیترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
هر دوتا حیون بدبخت رو آزاد دادند..؟؟!! مرغ بدبخت که از ترس خورده شدن داشت سکته می کرد. ببر بیچاره هم که اونطوری پخش زمین شد.... ما آدم ها چرا اینقدر بی رحم شدیم؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
از آزار حیوانات لذت میبرند حیوانت انسان نما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
چه پرشی!
شاید هم خوب باشه. اینجوری پرش کردنشون هم مختل نمی شه و دچار ضعف نمی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
شما کلا نظر نده