۸ واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ۵۳ کارگاه تولیدی و واحد صنعتی استان که توسط بانک‌ها تملک شده بودند، ۸ واحد از تملک بانک‌ها خارج شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حمیدرضا خانپورمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه ۸ واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند، گفت: از این تعداد ۵ واحد در شهرک کاسپین، ۲ واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد هم در شهرک صنعتی آراسنج قرار داد.

خانپور با اشاره به مشکلات موجود بین بانک‌ها و تولیدکنندگان در حوزه تولید و صنعت ادامه داد: به هرحال در شرایط سخت اقتصادی امروز بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی ما در حوزه تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و پرداخت سایر هزینه‌ها دچار مشکل شدند که بانک‌ها باید با سعه صدر بیشتری با این معضل برخورد کنند و زود وارد فرآیند دادگاهی و تملک واحد تولیدی نشوند.

وی با یادآوری اینکه هنوز ۴۵ واحد تولیدی ما در تملک بانک‌های مختلف کشور قرار دارند، یادآور شد: رایزنی و مذاکرات با بانک‌ها در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ادامه دارد تا این واحد‌ها هم بتوانند با اعطای تسهیلاتی در حوزه استمهال پرداخت بدهی و یا گرفتن مهلت تنفس دوباره به مدیران قبلی بازگشته و یا در غیر این صورت به مدیران متخصص جدید سپرده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار