آتش نشانان اهوازی نقشه‌های آتش را نقش بر آب کردند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: واژگونی پراید در خیابان امام شرقی در ساعت یک و ۲ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان و گروه امداد و نجات از ایستگاه آتش نشانی با امکانات و تجهیزات کافی سریعا به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که در جریان حادثه رانندگی پراید به دلیل ناتوانی راننده در کنترل خودرو هنگام بارندگی با جدول و تیر برق برخورد کرده و واژگون شده است.

قنبری بیان داشت: در این حادثه راننده خودرو و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند و آتش نشانان با استفاده از ابزار نجات و برش مصدومان را از داخل اتاقک خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد، همچنین اطفای حریق کنتور برق منازل مسکونی در ساعت یک و ۵۱ دقیقه در منطقه کیان آباد و ساعت ۲و ۱۱ دقیقه در منطقه خشایار با تلاش آتش نشانان صورت گرفت.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه در کیانپارس خیابان ۱۱ شرقی به علت نشت گاز آبگرمکن و حریق مسکونی ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه در کوی مندلی که منجر ب مصدوم شدن یک زن ۲۳ ساله شده بود، با تلاش آتش نشانان مهار و مصدوم به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در خیابان تختی بین ادهم و کرمی خراط با سرعت عمل آتش نشانان اظهار داشت: یک مرد در اثر این حادثه مصدوم شد، همچنین حریق مغازه تجاری ساعت ۱۹ و ۲۷ در منطقه زیتون کارمندی بین خیابان هدایت و ظهرابی در اثر بی احتیاطی در روشن کردن فشفشه به آتش کشیده شد و آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و دود ناشی از حریق را با دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند.

قنبری به شکستن لوله گازشهری در منطقه کیانشهر خیابان ۱۸ متری اشاره کرد و ادامه داد: آتش نشانان با کشیدن نوار خطر محل را ایمن سازی کردند و با عوامل ۱۹۴ شرکت گاز همکاری کردند، ضمن اینکه امدادگران آتش نشانی در منطقه سلطانمنش انتهای خیابان ۷ دی پای پسر نوجوان ۱۵ساله را که در بین درب چاه فاضلاب گیر کرده بود با ابزار نجات خارج کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار