بانوان خادمیار رضوی بابل به یاری نیازمندان شتافتند

بانوان خادمیار رضوی شهرستان بابل مقداری گوشت قربانی و غذای گرم را در سالروز میلادحضرت علی (ع) بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی خدمت رضوی شهرستان بابل اعلام کرد:بانوان خادمیار رضوی شهرستان بابل در روز میلاد باسعادت امیرالمومنین علی (ع) و به نیت امام مهربانی‌ها ۲۲ بسته گوشت قربانی گرم به همراه ۳۵ بسته سیب زمینی و پیاز به ارزش تقریبی بیست و دو میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان شهرستان بابل توزیع کردند.

۱۲ پرس غذای گرم هم به ارزش تقریبی دو میلیون و چهارصد هزار ریال طبخ و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بین مردم آسیب دیده و نیازمند توزیع شد.

بانوان خادمیار کانون تخصصی ایثار و شهادت که توفیق دیدار با مادر معزز شهید گرانقدر سید احمدیوسفی را داشتند در این دیدار با اهداء لوح سپاس و تبرک حرم رضوی از این مادر شهید قدردانی بعمل آورده واز خداوند سبحان برایشان آرزوی سلامتی وطول عمر با عزت داشتند.

 بانوان خادمیار رضوی در ادامه در سالروز میلاد با سعادت مولا امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با حضور در گلزار شهدای گله محله بابل با عطرافشانی واهداء شاخه گل ضمن تجدید میثاق با شهداء یاد و خاطره این پدران آسمانی عزیز را گرامی داشتند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.