هیچ بازیکنی از آلومینیوم اراک جدا نخواهد شد

سرمربی موقت تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هواداران نگران نباشند، هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمود خرمزی، سرمربی موقت تیم آلومینیوم اراک گفت: پس از جدایی رسول خطیبی، قصد داشتم به شهر خودم برگردم، اما بهروز اکرمی رئیس هیات مدیره از من خواست تا در این شرایط که به تیم شوک وارد شده، در کنار تیم باقی بمانم و بنده نیز از این دستور اطاعت کردم و در کنار تیم هستم.

او افزود: خوشبختانه تیم در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرد. نظم و انضباط در تیم حرف اول را می‌زند. از هواداران می‌خواهیم همچنان در کنار تیم باشند و با حفظ آرامش خود، تیم را در ادامه فصل یاری کنند.

خرمزی در خصوص جدایی بازیکنان در نیم فصل دوم تصریح کرد: همه بازیکنان با روحیه مضاعف در تمرینات حضور دارند. هواداران نگران نباشند و هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: مطمئناً رقابت‌ها در نیم فصل دوم به مراتب دشوارتر از نیم فصل اول است و نباید زمان آماده سازی را از دست بدهیم. در همین راستا تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری می‌کنیم تا آماده دیدار با نساجی شویم. از رسول خطیبی، پیمان صاحب جمعی، حمید محرابی و رضا فرهمند که سال گذشته و پس از سوگ بزرگی که برایم حادث شد در کنارم بودند، کمال تشکر را دارم. درست است که از نظر سنی از رسول خطیبی بزرگتر هستم، اما از او درس‌های زیادی یاد گرفتم و همچنان به عنوان دو دوست با هم خواهیم بود. برای او در سرمربی‌گری تراکتور آرزوی موفقیت دارم.

او تصریح کرد: از آقایان اکرمی، عباسی، آنجفی، امیدوار، عبدی و همچنین روابط عمومی باشگاه که به بنده اعتماد کرده، محبت داشتند و این مسئولیت سنگین را بر عهده من گذاشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین احدی
۲۳:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
ضمن تشکر از مهندس مجیدی که همچون کو پشت تیم هست تشکر میکنم و از همی عزیزانی که دل سوزانه برای این تیم زحمت میکشن خیلی،تشکر‌میکنم خدا قوت خدا اجرتون بد ویه خواهش از رسول خطیبی وهمی اونای که شوک بزرگی به این تیم ومردم استان واطراف،استان وارد کردن به راحتی نگذرید که پیش خدا فردای قیامت مسول هستین وبا ارامش خیال کار خود را با اقای خرمزی که امسال سال خوبی برایش،نبود پیش ببرید تا با ارامش خیال یه سرمربی خوب خیلی بهتر از رسول خطیبی،که اماتور عمل کرد پیدا کنید به امید روزهای خوب برای همی مردم استان مرکزی و ورزش دوست وخدا به اقای خرمزی صبر بد خدا عمری با عزت بهش بد انشالاه با تشکر محمد حسین احدی از روستای جلایراز توابع شهرستان شازند