نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:درماندگی آمریکاییان امروز برای همه با پیروزی یمن بر عربستان سعودی به جهانیان ثابت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان  گفت:درماندگی آمریکاییان و عربستان سعودی تا به جایی رسیده که جریان القاعده و داعش را برای کمک دعوت کرد تا باردیگر آبروی بر باد رفته را به دست آورند.

امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس با گرامیداشت روز احسان و نیکوکاری از دست اندرکاران برگزاری رزمایش مساوات و همدلی در استان تشکر کرد.

او گفت: توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی توسط مردم و نهاد‌های دولتی نشان دهنده روحیه جهادی و خدمت رسانی در استان هرمزگان است.

امام جمعه بندرعباس در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت روز امور تربیتی افزود: والدین نسبت به تربیت فرزندان خود نقش اساسی دارند و باید در این امر کوشا باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نقش والدین و اساتید دانشگاه‌ها را هم در تربیت دانش اموزان و دانشجویان مهم بر شمرد و افزود: باید فضای آموزشی همگام با فضای پرورشی پیش برود.

او با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب این ماه را ماه استغفار از گناه معرفی کرد و افزود: ماه رجب ماه سالکان الهی است و تزکیه روح باید در اولویت قرار بگیرد.


انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.