آشفتگی در بازار و افزایش قیمت‌ها/ دولت به تعهداتش نسبت به مردم لرستان عمل کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به آشفتگی در بازار و افزایش قیمت‌ها در استان، گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدامات لازم، تعهدات دولت به مردم لرستان عملیاتی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حجت الاسلام شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم و شاهد افزایش قیمت در برخی از مواد غذایی هستیم ادامه داد: ریشه این امر، به ضعف در شبکه تولید و توزیع بر می‌گردد.

او با تاکید بر اینکه تنظیم بازار در روز‌های پایانی سال نیازمند توجه بیشتری است عنوان کرد: هماهنگی سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتحادیه اصناف و بازار و در نهایت تعزیرات حکومتی بیش از گذشته باید هماهنگی در این روز‌ها داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قرارگاه ۱۷ ربیع که بعد از بیانات مقام معظم رهبری در مرکز لرستان و شهر‌های کشور تشکیل شده در این راستا می‌تواند بسیار کار ساز باشد بیان داشت: مردم هم باید همکاری کنند، به میزانی که اقلام مورد نیاز هست خریداری کنند، ذخیره سازی کالا بیش از آنچه مورد نیاز هست، فضا را برای گرانی مواد غذایی و کالا‌های مورد نیاز فراهم می‌کند.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: باید در این روز‌ها تدابیر بهتری اندیشیده شود و به آن‌ها عمل شود، ساز و کار نظارتی، هوشمند، قوی و اطمینان بخش از تولید تا مصرف باید صورت گیرد و این اقدامات نیز باید همراه با صحت، دقت و سرعت عملیاتی شوند چرا که این امر تنها راه برون رفت از آشفتگی بازار است.

تعهدات دولت به مردم لرستان عملیاتی شود

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در روز‌های پایانی سال هستیم و ماه‌های از فعالیت دولت باقی مانده است ادامه داد: در این روز‌ها مردم از مسئولین اجرایی و قضائی و نمایندگان مجلس انتظار فعالیت‌های مفید و نتیجه بخش را دارند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ۲۰ بهمن امسال برای لرستان اختصاص پیدا کرد که باید جذب شود ادامه داد: این عدد تخصیص پیدا کند تا طرح‌های نیمه تمام به اتمام برسند.

او تصریح کرد: احداث ۱۰ هزار مسکن اقدام ملی و همچنین مسکن و اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان که تفاهم نامه آن‌ها در استان منعقد شده باید عملیاتی شوند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تخصیص آب در حد متوسط کشور به لرستان باید محقق شود افزود: همچنین شروع به کار کارخانه‌های تعطیل شده و یا نیمه تمام رها شده که مشکل قضائی دارند باید عملیاتی شود.

حجت الاسلام شاهرخی بر ضرورت بهبود و اجرای طرح بازآفرینی شهری و رساندن مرکز استان در حد و اندازه‌ای که لایق مرکز لرستان بوده، تاکید کرد و افزود: این‌ها مطالبات مردم است.

او  بیان داشت: عدالت در به کار گیری نیرو‌ها در همه سطوح شرکتی، حجمی، قراردادی و…، ایجاد فرصت‌های شغلی برابر و… در استان باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه گام‌هایی برای احیای کارخانه‌های تعطیل برداشته شده است بیان داشت: مردم مطلع باشند که ما پیگیر این مطالبات به حق آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.