گردشگری مازندران برای دوران پساکرونا آماده می‌شود

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برنامه‌ریزی ویژه برای بخش گردشگری استان در دوران پسا کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سیف‌الله فرزانه مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در حاشیه بازدید از غرفه‌های استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه به‌دلیل شرایط فعلی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تمامی فعالیت‌های گردشگری استان در حالت نیمه فعال قرار دارد، گفت: گردشگری مازندران برای دوران پساکرونا آماده می‌شود.

او با اشاره به این‌که برگزاری این نمایشگاه به‌نوعی آماده شدن برای فعالیت‌های بیشتر در آینده است، افزود: بخشی از برنامه‌های ویژه گردشگری استان در دوران پساکرونا در ۱۴ غرفه نمایشگاهی به‌نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: اگرچه فعالیت‌های گردشگری در این استان نیمه‌فعال بوده و موجب ضرر و زیان تأسیسات گردشگری شد، اما ما شاهد بهسازی و استانداردسازی اکثر واحد‌های گردشگری در استان بودیم.

او با اشاره به بهره‌برداری چندین واحد اقامتی، پذیرایی و تفریحی و سرگرمی در این ایام، افزود: مازندران قطب گردشگری داخلی است، اما به‌طور حتم پس از دوران کرونا ضمن حفظ این جایگاه در کشور، برترین رتبه در مدت اقامت گردشگران را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

فرزانه گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر ترتیبی اتخاذ شد تا سرمایه‌گذاری‌های گردشگری در سراسر استان توزیع شود و سرمایه‌گذاران به دیگر مناطق کمتر توسعه‌یافته استان جذب شوند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار