۱۵ کلاس درس تربیت‌بدنی در آذربایجان‌شرقی تجهیز شدند

 معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۵ کلاس درس تربیت‌بدنی در مدارس استان آذربایجان‌شرقی امسال تجهیز شدند و تجهیز چهار کلاس دیگر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی محمدزاده معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی  گفت:افتتاح و تجهیز ۱۵ کلاس درس تربیت‌بدنی با هدف تقویت سواد حرکتی و مهارت‌های بنیادی در دانش آموزان ابتدایی با اولویت دختران انجام شده است.

او در خصوص امکانات و تجهیزات این کلاس ها، گفت: دیوار صخره نوردی، نردبان سوئدی، طناب و نردبان آویزان، تور آتشنشانی، نردبان چابکی و بی بی رمپ از امکانات اصلی این کلاس‌ها است.

علی محمدزاده گفت: با توجه به اینکه دختران فضای کمتری برای فعالیت بدنی دارند اولویت راه اندازی کلاس تربیت بدنی در مدارس دخترانه ابتدایی می‌باشد و امید است چابکی، شادابی و نشاط، تمرکز و هماهنگی عصب و عضله و تقویت عضلات به ویژه عضلات کمربند شانه‌ای آن‌ها انجام شود.

او گفت: بهترین سنین برای ارتقای سواد حرکتی دوره ابتدایی است که نباید نسبت به آن غفلت کرد و این مقوله مهم در ایجاد شادی و نشاط در مدارس و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز بسیار مهم است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت این اقدام در ارتقای فعالیت‌های بدنی دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارد.

علی محمدزاده از برنامه ریزی برای راه اندازی و تجهیز چهار کلاس تربیت بدنی دیگر در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی برای دانش آموزان در متراژ ۲ هزار و ۷ متر مربع و با اعتبار ۳۶۷ میلیون تومان راه اندازی و تجهیز شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار