مشارکت ۳۰ هزار نفری کرمانشاهیان در پویش طرح آجر به آجر

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از مشارکت ۳۰ هزار نفری کرمانشاهیان در پویش "من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش ملی "من مادرم، بچه‌ها ایران فرزندان من" به عنوان دومین پویش طرح آجر به آجر در استان کرمانشاه گفت : این پویش با هدف حضور حداکثری بانوان در امر مدرسه سازی اجرایی شده و تاکنون حدود ۳۰ هزار نفر در استان در این پویش مشارکت کرده‌اند.

او گفت : پویش "من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" با همکاری مجموعه آموزش و پرورش استان در بستر شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) به دانش‌آموزان معرفی و مشارکت زیاد دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها را به همراه داشت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به حضور پررنگ مادران کرمانشاهی در پویش "من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" داشت و افزود: از نمونه‌های کمک‌های مادران می‌توان به همسر شهیدی اشاره کرد که به عنوان یک مادر مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بابت ساخت یک مدرسه ۹ کلاسه در شهرستان هرسین کمک کرد.

نظری ادامه داد: بانوان کرمانشاهی و دیگر علاقمندان برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

او افزود: طرح ملی آجر به آجر در راستای جلب و جذب مشارکت‌های خرد مردمی و با هدف فرهنگ‌سازی در امر مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده و هموطنان با هر مقدار پرداختی می‌توانند در این پویش ملی مشارکت کنند.

او گفت: پیش از این نیز پویش محرمی طرح آجر به آجر در استان کرمانشاه و سراسر کشور اجرا شد که در این پویش بیش از ۱۲ هزار نفر در استان کرمانشاه مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان مشارکت کردند که با استفاده از مبالغ جمع آوری شده، خشت گذاری مدرسه سه کلاسه روستای میدان منطقه سر فیروزآباد کرمانشاه انجام شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار