هاشمی:

هنوز در واگذاری غرفه‌های میادین میوه و تره بار مشکلاتی وجود دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: با وجود آنکه میادین میوه تره بار از نمره خوبی برخوردار هستند، اما هنوز در واگذاری آن‌ها مشکلاتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت و میادین میوه و تره بار که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: شبکه ناکارآمد توزیع  محصولات غذایی و محصولات کشاورزی در در سال‌های قبل با مشکل مواجه بود و اولین میدان تره بار در زندان قزل قلعه احداث شد.

وی ادامه داد: هدف از تاسیس میادین میوه و تره بار حذف واسطه‌های ناکارآمد بود و آن‌ها برای کمتر کردن فاصله میان فروشنده و خریدار ایجاد شدند تا رضایت مردم جلب شود. سازمان میوه و تره‌بار در شرایط کنونی توانسته در شرایطی که شهرداری نمره خوبی نمی‌گیرد کارنامه خوبی داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: البته نکته قابل توجه این است که بدانیم آیا واسطه‌ها به طور کلی حذف شده اند یا خیر. میوه‌هایی که به سازمان میادین می‌آیند به تمام تهران می‌روند و گاهی اوقات احساس می‌شود قیمت میوه در میدان مرکزی بین تولید کننده تا مصرف‌کننده به ۱۰ برابر می‌رسد و این یعنی هنوز در واگذاری غرفه‌ها نحوه قیمت گذاری آن‌ها و واگذاری و محصول مشکلاتی وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

برچسب ها: شورای شهر ، تره بار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار