حضور دو بوکسور شهرکردی در مسابقات لیگ برتر بوکس

نائب رئیس هیات بوکس چهارمحال و بختیاری گفت: دو بوکسور استان با حضور در مسابقات لیگ برتر بوکس به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صادق فرج‌زاده نائب رئیس هیات بوکس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: علی جمالی از بوکسور‌های استان در این رقابت‌ها در ترکیب تیم باران پل اراک حضور دارد و به همراه این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر راه یافته است.

او افزود: محمدامین ظفری دیگر ورزشکار استان نیز در مسابقات لیگ برتر بوکس در جمع اعضای تیم خدمات خودرویی اردبیل قرار گرفته است که این تیم با کسب ۱۲ امتیاز از صعود به مراحل بعدی بازماند.


بیشتر بخوانید


فرج‌زاده اضافه کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا، ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی تمرینات خود را به‌سختی پیگیری کردند و در حال حاضر علاوه بر علی جمالی و محمدامین ظفری، سعید محمودیان و حسین میر احمدی نیز در جمع اردونشینان رده‌های سنی بزرگ‌سالان و جوانان حضور دارند و خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کنند.

او گفت: با توجه به اعلام فدراسیون برای تصمیم‌گیری در خصوص سهمیه‌های مسابقات بوکس گزینشی المپیک در اردیبهشت ۱۴۰۰، ورزشکاران دعوتی استان همچنان تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

فرج‌زاده تصریح کرد: خانه بوکس شهرکرد در ورزشگاه تختی چندان مناسب تمرینات قهرمانی دعوت‌شدگان به تیم ملی نیست و با وجود آنکه تاکنون حمایت‌های خوبی از هیات صورت گرفته است، اما تجهیزات موجود نمی‌تواند نیاز استان را در این رشته ورزشی پاسخ دهد.

او ادامه داد: هم‌اکنون در شهرستان‌های بروجن، لردگان و فارسان، سالن اختصاصی بوکس وجود دارد و خانه بوکس جونقان که قرار بود در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد همچنان در انتظار اختصاص اعتبارات برای تسویه‌حساب با پیمانکاران است که امید است این فضای ورزشی به زودی برای استفاده دوستداران بوکس در این شهر راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.