اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای بافت فرسوده دوگنبدان

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای بافت فرسوده در محله سادات شهر دوگنبدان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نوید موسوی معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان در نشست بررسی طرح‌های عمرانی گچساران گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای توانمد سازی و فعالیت‌های اجتماعی در محله سادات شهر دوگنبدان اختصاص یافت.
 
نوید موسوی افزود: محله لبنان به عنوان بیست و ششمین محله خاص کشور برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در باز آفرینی کشور انتخاب شد.

او بیان کرد: ایجاد پیاده رو، آسفالت معابر، احداث کتابخانه و خانه سلامت از جمله طرح‌هایی است که در این محله در حال ساخت است.
 
نیک اقبالی مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز با بیان اینکه ۱۱ کیلومتر از جاده گچساران به دیلم به مناقصه رفته و بزودی عملیات اجرایی شروع می‌شود، گفت: اعتبار این قطعه ۲۹ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات وزارت نفت تامین شده است.

حاجی زاده معاون عمرانی استاندار نیز با بیان اینکه ۲۱۸ واحد مسکونی در معرض خطر در بافت فرسوده دوگنبدان جابجا می‌شود، گفت: زمین مورد نیاز برای جابجایی این واحد‌ها تهیه شده و بزودی برای ساخت مسکن تحویل بنیاد مسکن میشود
 
اتابک فرماندار گچساران با اشاره به اینکه بزودی کمیته‌های تخصصی برای جابجایی این واحد‌های مسکونی تشکیل می‌شود، گفت: جاده دسترسی در محلات بافت فرسوده دوگنبدان به طول هزار و ۶۰۰ متر در حال ساخت است.
 
امیدوار معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم گفت: تاکنون هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.