فرمانده انتظامی استان ایلام:

صیانت از کارکنان اولویت نیروی انتظامی است

سرهنگ القاصی مهر گفت:صیانت از کارکنان اولویت نیروی انتظامی برای ارائه خدمت بهتر به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع، فرماندهان، مدیران، معاونین و مسئولان انتظامی استان ایلام و در هفتاد و هفتمین جلسه قرارگاه جهادی صیانت و سلامت اداری با بیان اینکه صیانت از کارکنان اولویت نیروی انتظامی برای ارائه خدمت بهتر به مردم است، گفت:خودسازی مهمترین عنصری است که می‌تواند در ماموریت‌های محوله پلیس اثرگذار باشد.

او  اظهار داشت:نیروی انتظامی به عنوان یکی از رکن‌های امنیتی - انتظامی کشور برای اجرای بهینۀ مأموریت‌های خود همواره نیازمند به کارکنان خدوم، صادق و با تقواست و از آنجایی که کارکنان در اجرای وظایف قانونی ممکن است در معرض مخاطرات، تهدید‌ها و آسیب‌های گوناگون قرار گیرند، لزوم پیشگیری و صیانت از کارکنان در تدوین برنامه‌های ابلاغی از سوی ناجا همواره در دستور کار است و این موضوع به ویژه در زمان جذب و پذیرش کارکنان مورد تاکید است.

سرهنگ القاصی مهر افزود: پلیس مسئول مقابله با ناهنجاری‌ها و ناپاکی‌ها در جامعه است تا امنیت و آرامش را به عموم جامعه هدیه دهد لذا به طریق اولی بایستی خود الگو و مظهر پاکی باشد و مقتدرانه از عملکرد صحیح ماموران دفاع کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به نقش فرماندهان به عنوان الگو‌های رفتاری تاثیرگذار بر مجموعه تحت امر اشاره کرد و افزود: فرماندهان باید با رفتار و عمل خود تضمین کننده الگو و نمونه بودن برای کارکنان وظیفه و پایور باشند.

او انعطاف‌پذیری، نوآوری و پویایی را سه رکن محوری برنامه‌های صیانتی و ارتقاء سلامت اداری کارکنان دانست و تصریح کرد: اتخاذ این رویکرد مثبت در برنامه مختلف آموزشی و فرهنگی نیروی انتظامی در سالیان اخیر بازخورد بسیار مثبتی در انجام مأموریت‌های موفق پلیس داشته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام پاسخگویی، کنترل، نظارت و بازخوردگیری، نهادینه‌سازی فرهنگ نقد‌پذیری، صرفه‌جویی، توجه به عوامل ساختاری، مشورت، بهره‌گیری از نقش تاثیرگذار فرهیختگان سازمانی، آموزش‌های فراگیر، رعایت شایسته‌سالاری، بهبود شرایط معیشتی کارکنان و ... را به عنوان بخشی از مهم‌ترین عوامل زیربنایی سلامت اداری برشمرد.

سرهنگ القاصی مهر اعلام کرد: نیروی انتظامی به عنوان سازمان اثرگذار و مسئول در حفظ آرامش و برقراری نظم و امنیت عمومی، نیازمند توجه به امر پیشگیری از ارتکاب جرایم و تخلفات کارکنان تحت امر است.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.