کشف و ضبط یک و نیم تن مواد غذایی تاریخ گذشته در پیرانشهر

رئیس مرکز بهداشت پیرانشهر از کشف و ضبط یک و نیم تن مواد غذایی تاریخ گذشته در طی بازرسی‌های یک ماهه کارشناسان مرکز بهداشت در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

امین عشایری رئیس مرکز بهداشت پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، در راستای کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و حفظ سلامت شهروندان عزیز، طی بازدید‌های صورت گرفته از سطح عرضه در جریان بهمن ماه سال جاری مقدار یک و نیم تن مواد غذایی به علت انقضا تاریخ مصرف از چرخه عرضه جمع آوری گردید.

او ادامه داد: که از ابتدای سال جاری مقدار ۳.۵ تن مواد غذایی به علت انقضا تاریخ مصرف توسط بازرسین واحد سلامت و محیط کار مرکز بهداشت از سطح عرضه جمع آوری گردیده است.

رییس مرکز بهداشت پیرانشهر به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به انتشار این ویروس بعضی از صنوف تعطیل بودند از این رو مردم به اجناس خریداری شده دقت بیشتری کنند چرا که احتمال فاسد بودن بعضی اجناس وجود دارد.

او  افزود: مردم در صورت برخورد با چنین مواردی بازرسان بهداشت محیط را با سامانه ۱۹۰ یا تلفن ۴۴۲۳۲۷۳۵ مطلع کنند.

عشایری همچنین از اجرای گام سوم فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت بیشتر توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت پیرانشهر خبر داد و گفت: در این راستا بازرسان بهداشت محیط پیرانشهر در سه نوبت صبح، عصر و شب با جدیت به بازدید و آموزش لازم در ادارات، مطب‌های پزشکی و کلینیک‌ها، داروخانه‌ها، پست بانک‌ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی پرداختند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.