مشاوره تلفنی متخصص کرونا

از زمان همه گیری ویروس کرونا ارتباطات مردم با دوستان ، اعضای خانواده و همکاران دچار تغییرات بسیاری شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  از زمان همه گیری ویروس کرونا ارتباطات مردم با دوستان ، اعضای خانواده و همکاران دچار تغییرات بسیاری شده است. این امر بر نحوه دریافت مراقبت های بهداشتی نیز تاثیر گذار بوده و یکی از این موارد مشاوره های پزشکی است. به لطف رشد خدمات پزشکی از راه دور مانند مشاوره تلفنی و چت آنلاین با پزشکان افراد می توانند به راحتی از منزل یا محل کار خود مشکلات یا علائم خود را با متخصصان در میان بگذارند. (برای مشاوره تلفنی و آنلاین با بهترین پزشکان و متخصصان کلیک کنید)

 

ویزیت های پزشکی از راه دور می تواند طیف وسیعی از نیازهای بهداشتی را برطرف کند ، از جمله:

 

  • مراقبت های فوری ، مانند ارزیابی احتمال ابتلا به ویروس کرونا
  • برای تشخیص سریع شرایطی مانند عفونت های سینوسی یا بیماری های پوستی
  • مراقبت های اولیه ، از جمله مدیریت داروهای مصرفی
  • مراقبت های دوران بارداری
  • مدیریت دیابت
  • مشاوره با متخصصان

مشاوره تلفنی متخصص کرونا

تقریبا می توان گفت که بخش زیادی مردم تجربه مثبتی در استفاده از مشاوره های آنلاین داشته اند. در حالی که شیوع کرونا افراد را ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کرده است ، مشاوره های تلفنی راهی امن برای دسترسی به مراقبت های پزشکی در زمان مناسب و بدون حضور در مراکز درمانی است. در این میان پلتفرم های فعال در حوزه پزشکی خدمات گوناگونی به مشتریان ارائه می دهند. یکی از این استارتاپ های پزشکی فعال در این زمینه سامانه اینترنتی داکتاپ است که با گردآوری پزشکان متخصص از سراسر کشور امکانات مختلف و جذابی برای کاربران خود فراهم کرده است. برای استفاده از این سامانه می توانید از اینجا وارد سایت شده و برای خود یا خانواده و نزدیکانتان مشاوره و نوبت آنلاین بگیرید.

 

مشاوره تلفنی داکتاپ چه خدماتی ارائه می دهد؟

 

بطور کلی خدمات پزشکی آنلاین شامل هر سرویس مرتبط با سلامتی با استفاده از تلفن و چت آنلاین و… می شود که باعث سهولت در ارائه خدمات درمانی  به بیماران و مراجعین می شود.

در سامانه داکتاپ می توانید در هر زمانی با پزشک متخصص مورد نظرتان مشاوره تلفنی و متنی داشته باشید. همچنین می توانید از نظرات و امتیازات کاربران دیگری که از آن پزشک مشاوره گرفته اند برای انتخاب پزشک مورد نظر خود کمک بگیرید. علاوه بر این در صورت نیاز به مراجعه حضوری می توانید با رزرو آنلاین نوبت از خطر قرار گرفتن در ازدحام مراکز درمانی جلوگیری کنید.

مشاوره تلفنی متخصص کرونا

آیا ویزیت های آنلاین یا تلفنی تحت پوشش بیمه هستند؟

در نظر داشته باشید که در نوبتدهی اینترنتی بیمه های طرف قرارداد با آن مرکز درمانی در سایت ذکر شده است. لذا می توانید قبل از اخذ نوبت در این رابطه اطمینان حاصل کنید.  

آیا در مشاوره تلفنی هزینه هزینه برقراری تماس هم برای من محاسبه می شود؟

برای مشاوره تلفنی در داکتاپ کاربران تنها هزینه مشاوره را می پردازند. پس از زدن دکمه تماس با تلفن همراه شما تماس گرفته شده و شما را به مشاور مورد نظر متصل می شوید و هزینه تماس برقرار شده توسط داکتاپ پرداخته می شود.

آیا مشاوره های تلفنی و آنلاین پزشکی از امنیت برخوردار هستند؟

سامانه های پزشکی از جمله داکتاپ برای محافظت آنلاین از افراد از اقدامات حریم خصوصی سختگیرانه ای استفاده می کنند. در حقیقت ، قوانین حریم خصوصی در مورد مشاوره های تلفنی و آنلاین دقیقا مانند ویزیت حضوری اعمال می شود. یکی دیگر از امکاناتی که این سامانه در اختیار کاربران قرار می دهد امکان چت ناشناس با پزشک است که به بیماران اجازه می دهد که به راحتی مشکلات خود را با پزشک متخصص در میان بگذارند.

چطور پزشک متخصص خود را برای مشاوره انتخاب کنم؟

در صورتی که در انتخاب پزشک مورد نظرتان برای مشاوره تردید دارید می توانید پس از انتخاب تخصص مورد نظرتان لیست پزشکان مورد نظرتان را ببینید و با مشاهده امتیاز و خواندن نظرات کاربران قبلی، مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

استفاده از خدمات مشاوره تلفنی داکتاپ

 

داکتاپ با بیش از 2000 پزشک فعال در سراسر کشور، به عنوان یکی از مراجع تخصصی شاخص در زمینه مشاوره پزشکی شناخته می شود که علاوه بر آن خدمات دیگری از جمله نوبت دهی اینترنتی نیز به بیماران ارائه می دهد. پشتیبانی 24 ساعته، تضمین کیفیت مشاوره تلفنی و امکان عودت وجه در صورت عدم رضایت شما از دیگر مزیت های این سامانه است. مراجعه حضوری به مطب پزشک در این روزها علاوه بر قرار گرفتن در خطر ابتلا به کرونا نیاز به صرف هزینه و وقت زیادی دارد. با استفاده از سامانه پزشکی داکتاپ می توانید به جای ساعت ها رفت و آمد و انتظار در مطب پزشک به راحتی و با یک تماس تلفنی مشکل خود را با پزشک متخصص در میان بگذارید و مشاوره پزشکی بگیرید.

 

منبع :https://doctop.com/articles

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار