شهدای مدافع حرم انقلاب اسلامی را بیمه کردند

امام جمعه بافق گفت: جوانان دیروز پای ارزش‌های نظام ایستاده اند و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در یادمان شهدای مدافع حرم این شهرستان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک موجود زنده و پویا است، انقلاب اسلامی برای ادامه حیات خود نیاز به خون و شهادت دارد لذا تا هرزمانی که در باغ شهادت باز باشد این نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی است.

او افزود: شهادت یک امر اتفاقی نیست بلکه شهادت یک امر انتخابی است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی این شهادت برای تقویت پایه نظام هست که این پایه ها، موجود زنده است.

جت الاسلام سعادت فر ادامه داد: جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ مثل جوانان دهه ۳۰ و ۴۰ پای ارزش‌های این نظام و انقلاب ایستاده اند و این‌ها کسانی بودند که انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

سخنران یادمان شهدای مدافع حرم بافق تصریح کرد: هر زمانی که شهیدی را می‌بینیم، بدانیم که نظام هنوز زنده است و اگر روزی درِ باغ شهادت بسته شود این نشانه نبود حیات، پویایی واثرگذاری انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: این انقلاب یک موجود زنده‌ای است که به صبح ظهور نزدیک و روز به روز ناخالصی‌ها کمتر و خالص‌تر می‌شود تا اینکه بتواند زمینه ساز برای صبح ظهور باشد.

او تصریح کرد: شهید یک موجود زنده است یعنی یک موجود موثر، شهید قدرت تاثیر درعالم هستی و قدرت یاری، تربیت و شهیدپروری دارد و این شهدا مجوز شهادت خود را از شهدای ماقبل خود گرفتند.

امام جمعه بافق بیان داشت: اگر انسان بخواهد در در مسیری که ختم به شهادت می‌شود، حرکت کند باید ارتباط خود را با شهدا قوی‌تر کند، شهدای مدافع حرم نشان دادند که این نظام وانقلاب هنوز زنده است، چون فدایی دارد، جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ مثل جوانان دهه ۳۰ و ۴۰ پای ارزش‌های این نظام وانقلاب ایستاده اند و این‌ها کسانی بودند که انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

حجت الاسلام سعادت فر دامه داد: داعش با یک بنیان‌های اعتقادی محکم، ولی فاسد و اینکه هدف اساسی آن‌ها تاخیر انداختن صبح ظهور و فتح ایران بود تشکیل شد.

امام جمعه بافق گفت: داعش یک چیز ساده‌ای نیست و آن‌ها با شعار تشکیل دولت اسلامی آمده بودند و هدف آن‌ها عراق و شام نبود بلکه هدف آن‌ها ایران بود، اگر قرار بود تفکرات احمقانه افراد دنیا طلب بر ماندن این نظام حاکمیت پیدا کند امروز اثری از حرم‌های ما در عراق، شام، سوریه و ایران نبود.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: بصیرت داشتن یعنی در مسیر مستقیم حرکت کردن و گوش مان به دهان امامی باشد که گوشش به دهان حضرت، ولی عصر (عج) است.

سخنران یادمان شهدای مدافع حرم به ادامه راه این انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: در فضای مجازی برای ما توهماتی ایجاد نکنند و این را بدانید این قطار انقلاب به برکت خون شهدا، شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی هم باسرعت وهم با ایمنی تمام به صبح ظهور نزدیک می‌شود.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: علم انتظار را کسانی می‌توانند نگه دارند که بصیرت و صبر داشته باشند، امروز متاسفانه در جامعه ما مدیریت بی غیرت حاکم است، اگر غیرت دینی حاکم باشد هیچ وقت اجازه نمی‌دهیم که زیر بیرق اجانب و زیر سلطه آن‌ها باشیم.

او افزود: غیرت هیچ گاه اجازه نمی‌دهد که صنایع هسته‌ای تحت نظارت و دوربین‌های کفر کار کند و غیرت اجازه نمی‌دهد که اقتصاد ما وابسته به اجانب باشد بلکه غیرت می‌گوید ایرانی قوی و زمینه سازی برای صبح ظهور باشد.

امام جمعه بافق ادامه داد: غیرت اجازه نمی‌دهد که راه سفر‌های خارجی باز باشد که بیمار‌ها و آلودگی جسمی، مادی و فرهنگی فراوانی را به ارمغان می‌آورد، اما سفر‌های عتبات و عالیات بسته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار