سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

تبدیل پارکینگ ساختمان به کارگاه تولید مبل حادثه ساز شد

ملکی درباره حادثه آتش سوزی که در یک ساختمان سه طبقه در شهرک ولیعصر رخ داد، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفتگو خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۵:۵۷ بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر خیابان سجاد جنوبی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان سه طبقه با زیرزمین بود، این ساختمان ۹ واحدی بود و کل مساحت این ساختمان حدود ۲۶۰ متر بود که قسمت پارکینگ به کارگاه مبل تبدیل شده بود و تعداد زیادی مبل‌های ساخته شده و وسایل مربوط به ساخت مبل نگه داری میشد.

ملکی گفت: حتی بخشی از حیاط را هم مسقف کرده بودند و به پارکینگ اضافه شده بود، بخش زیادی از طبقه اول شعله ور و دود زیادی به طبقات بالایی سرایت کرده بود و در حال سرایت به طبقه منفی یک هم بود. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش از سرایت به بخش‌های دیگر جلوگیری کردند.

وی بیان کرد:گروه‌های دیگر هم با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر رفتند و مشغول نجات افراد در طبقات شدند. با توجه به اینکه آتش سوزی در ساعات اولیه صبح بود تعدادی از این ماجرا خبر نداشتند و در خانه بودند. آتش نشانان حدود ۱۵ نفر از ساکنین را از واحد‌ها نجات دادند و خوشبختانه مورد مصدومیتی و آتش خاموش شد .

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: نیرو‌ها در حال ایمن سازی و لکه گیری هستند و تا دقایقی دیگر محل تحویل مالکان و کارشناسان خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب ها: آتش سوزی ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار