رونمایی از پوستر روستا‌های قرآنی ایران در یاسوج

با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از پوستر اولین دوره انتخاب روستا‌های قرآنی ایران در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اهداف جشنواره روستا‌های قرآنی ایران گفت: شاخص‌های برگزاری این جشنواره در قالب فراخوان ابلاغ و دهیاران با ورود به سامانه می‌توانند روستا‌های خود در این طرح ثبت نام کنند.

پیرسبزی با بیان اینکه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرد افزود: پس از انتخاب آثار روستا‌های برتر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب این طرح حمایت ویژه‌ای از روستا‌های انتخاب شده می‌کند.


در این آئین حجت الاسلام و المسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد قرآن را قانون خدا برای زندگی کردن در نظام آفرینش دانست و گفت: بقاء دنیا در گرو همین قانون خدا است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه فلسفه زندگی در این دنیا زندگی در سایه پرتو معنویات قرآنی است، افزود: اخلاق، مهربانی و معنویت در تمسک به قرآن حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارزشمند بودن کار قرآنی در روستا‌ها بیان کرد: با شناسایی همه ظرفیت‌های قرآنی در شهر‌ها و روستا‌ها و رفع موانع شاهد کار‌های و فعالیت‌های قرآنی ارزشمند و نتیجه بخش خواهیم بود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار