وزیر نیرو خبر داد؛

توسعه ظرفیت‌ های گردشگری در حریم آبی

اردکانیان از توسعه ظرفیت‌های گردشگری در حریم آبی خبر داد و گفت: ۱۳ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو همزمان با رونمایی از ۳۵ طرح ساز و کاری که از طریق ویدئوکنفرانس در وزارت نیرو برگزار شد، گفت: در هفته‌های آخر سال ۹۹ هستیم و پویش هر هفته الف_ب ایران در سال ۹۹ به ایستگاه‌های آخر نزدیک می‌شود.

او ادامه داد: همچنین در هفته‌های پیش رو به یک جمع بندی و میزان هدف ها‌ی الف ب ایران خواهیم پرداخت خوشبختانه تا به امروز تمامی طرح‌ها تا به امروز اجرا شده است.

وزیر نیرو بیان کرد: ما حدود ۲۵۰ طرح ساز و کاری و ساخت و سازی به مدار بهره برداری تا پایان سال می‌رسانیم، با احتساب ۳۵ طرح ساز و کاری که امروز رونمایی می‌شود ۲۲۸ طرح ساخت و سازی و ۵۸ طرح سازوکاری با سرمایه گذاری ۶۵ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

اردکانیان اضافه کرد: این طرح‌ها جایگاه مهمی در کشور و به خصوص خانواده‌ها دارند، ولی امروز روز بزرگ و مهمی در تقویم وزارت نیرو در دولت دوازدهم است به طوری که این طرح‌ها امروز صفحه جدیدی را در عرصه این سرزمین می‌گشایند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ما به روزی خواهیم رسید که طرح‌های نیروگاهی، سد سازی، پست ها و شبکه‌های انتقال با مدیریت سازمان‌های زیربط طراحی و عرضه خواهد شد و جایگاه ما به عنوان نظارت تدوین در سازوکاری و ساخت و سازی خواهد بود، به طوری که با اجرای این طرح‌ها خدمت رسانی به مردم کاهش پیدا خواهد کرد.

وزیر نیرو بیان کرد: وظیفه ماست که این طرح‌ها در حافظه مدیران ما باشد، طرح‌های الف ب ایران باعث ایجاد تحول در کشور شد ما در هفت مورد اختیار قانونی نیاز داشتیم، خوشبختانه تحول بزرگی در گردش آبی انجام شد.

او افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور و با همکاری وزارت نیرو و گردشگری رعایت ملاحظات زیست محیطی انجام شد و توانستیم از دریاچه‌های تازه تاسیس استفاده کنیم.

اردکانیان در پایان گفت: یکی از اصل‌ترین عرصه‌ها این است که عادت رجز زدن در کار‌ها را کنار بگذاریم و باید به عنوان کارگزار دولت کار‌های موجود را با راندمان بالا و هزینه پایین برای مردم انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار