خدمات برق در خوزستان الکترونیکی می‌شود

ثبت و پیگیری تمامی خدمات برق برای خوزستانی‌ها به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شرکت توزیع برق استان امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به برنامه ریزی‌های گسترده انجام شده به منظور ارائه تمامی خدمات به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برای شهروندان خوزستانی گفت: مردم می‌توانند بدون نیاز به خروج از منزل و محل کار و فقط از طریق ارتباط اینترنتی، به خرید انشعاب جدید برق یا دریافت هر نوع خدمات اقدام کنند.

او استفاده از این قابلیت‌ها ضمن تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان را در کاهش تردد شهروندان در سطح شهر و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا موثر عنوان کرد و افزود: از مشترکان برق درخواست می‌شود برای دریافت هر نوع خدمات با مراجعه به کافه بازار و نصب «اپلیکیشن برق من» درخواست‌های خود را به راحتی ثبت و پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به شرکت‌های توزیع نیروی برق خودداری کنند.

خدری با بیان اینکه زیرساخت‌های فراهم شده برای ارائه خدمات الکترونیکی در این شرکت منطبق با نیاز‌های مخاطبان و فناوری‌های روز است، اظهار داشت: به دنبال ثبت درخواست متقاضیان، روند پیشرفت تمامی مراحل برای آن‌ها پیامک شده و قابل ردیابی خواهد بود و همچنین متقاضیان می‌توانند سوالات و یا مشکلات احتمالی خود را از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن کارشناسان مربوطه پیگیری کنند و در هر مرحله و طی فرایند اینترنتی نتیجه به اطلاع آنان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه بیان کرد: «اپلیکیشن برق من» به منظور تکریم مشترکان و رفع هرگونه نیاز به مراجعه حضوری به شرکت توزیع نیروی برق، طراحی و اجراشده و مشترکان برق جهت دریافت خدمات از این شرکت دغدغه مراجعه حضوری نداشته باشند و شهروندان برای دریافت ارتباط با شرکت توزیع برق استان می‌توانند با شماره‌های ۱۵۲۱ و ۳۱۱۱ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.