مددکاران اجتماعی پیشگامان توسعه و تغییر اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مددکاران اجتماعی پیشگامان توسعه و تغییر اجتماعی و یاری رسان جامعه هدف بهزیستی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶۲ مددکار اجتماعی به جامعه هدف بهزیستی استان خدمت رسانی می‌کنند و نقش بسزایی برای دستیابی به سلامت اجتماعی جامعه دارند و یاری رسان جامعه هدف این مجموعه هستند.

او افزود: مددکاران اجتماعی پیشگامان توسعه و تغییر اجتماعی هستند و برای پیگیری مشکلات جامعه هدف گام بر می‌دارند و برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برای توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش را  اجرا می‌کنند.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: هم‌اکنون در استان در حوزه اجتماعی ۱۴۰ مددکار، حوزه توانبخشی ۱۹۴ مددکار و حوزه پیشگیری ۲۸ مددکار فعال هستند.

او گفت: مددکاران در ۴۰۰ مرکز توانبخشی، موسسه خیریه، تشکل‌های فعال و مراکز مثبت زندگی به جامعه هدف بهزیستی استان در مراکز توانبخشی، آسیب‌دیدگان اجتماعی، شبه خانواده و کیلینک مددکاری خدمات رسانی می‌کنند.

عسگری تصریح کرد: ۳۶ مرکز مثبت زندگی در استان تا پایان سال فعال و در این مراکز ۱۱۸ مددکار ساماندهی می‌شوند.

او اظهار داشت: در این مراکز ۲۲ خدمت و فعالیت در نزدیک‌ترین محل زندگی مددجویان ارائه می‌شود.

عسگری ادامه داد: در استان ۳۲ هزار و ۶۸۳ نفر دارای معلولیت شدید، خفیف و متوسط شناسایی شده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۵۲ نفر مستمری‌بگیر دائم سازمان بهزیستی هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.