رادیو و تلویزیون در فروردین ۹۹؛

از واکنش رضا رشیدپور به خبر منتشرشده درباره دستمزدش تا پدر شدن بازیگر «پایتخت»

فروردین ماه سال ۹۹ شاهد اتفاقات و رویداد‌های گوناگونی در حوزه رادیو و تلویزیون کشورمان بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فروردین ماه سال ۹۹ شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در حوزه رادیو و تلویزیون بودیم که توضیحاتی در مورد هر یک از آنها را در ادامه می‌خوانید:

«ماه خدا» از سه استودیو روی آنتن رفت

سعید عباسی یکی از تهیه کنندگان برنامه ماه خدا در فروردین سال ۹۹ اعلام کرد که این برنامه از بامداد جمعه ۵ اردیبهشت ماه به پیشواز ماه مبارک  رمضان می‌رود. امسال ماه خدا از سه استودیوی مختلف و با چهار مجری روی آنتن رفت.

فروردین

تکذیب کمک مالی استانداری کرمانشاه برای ساخت سریال «نون‌. خ»

فروردین امسال، مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون‌. خ» درباره انتشار اخباری مبنی بر کمک‌های مالی استانداری کرمانشاه برای ساخت این سریال گفت: از ابتدای ساخت این سریال، گفت‌وگو‌هایی با مسئولان استان کرمانشاه و استاندار داشتیم؛ حتی استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز تصویربرداری سریال نیز حضور پیدا کرد. اما، استانداری کرمانشاه فقط در بخش لجستیک و پشتیبانى کمک‌هایى به ما کرد که قدردان آن هستیم، اما هیچ گونه پشتیبانى مالی برای ساخت این سریال انجام نداده است. اخبار مبنی بر کمک مالی و یا صرف بودجه‌ از طرف سازمان‌های خارج از صداو‌سیما برای ساخت سریال «نون. خ» صحت ندارد؛ هیچ نهاد و‌ سازمانی در استان کرمانشاه برای ساخت سریال «نون‌. خ» به سازندگان این سریال پول و یا کمک مالی نکرده است.

فروردین

احسان خواجه امیری تیتراژ سریال «بچه مهندس ۳» را خواند

مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۳» در شب‌های ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه دوم سیما رفت. ساخت موسیقی متن این سریال به عهده بابک شهرکی و خواننده تیتراژ آن احسان خواجه امیری بود.

فروردین

خداحافظی با «ماه عسل» و علیخانی

گروه اجتماعی شبکه سه، در فروردین سال جاری ویژه برنامه «مثل ماه» را با اجرای رسالت بوذری برای پخش در ماه رمضان آماده کرد. پیش از این برنامه «ماه عسل» با سابقه ۱۲ ساله جزو پرمخاطب ترین برنامه‌ های این شبکه در ماه رمضان بود. دکور برنامه «مثل ماه» را پیمان قانع طراحی کرد.

فروردین

بازیگر «پایتخت» پدر شد

احمد مهرانفر بازیگر سریال «پایتخت» با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود از به دنیا آمدن فرزندش در ۱۸ فروردین خبر داد.

فروردین

شبکه یک با «دعوت» مهمان مخاطبان رمضانی شد

«دعوت» ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما در سال ۹۹ شد. برنامه «دعوت» در سال 98 نیز روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان نیز واقع شد. برنامه ای قصه محور که به مفاهیم خانواده و اخلاق می‌پرداخت. حجت‌الاسلام محمد برمایی به عنوان میزبان و کارشناس، «دعوت» را اجرا کرد.

فروردین

«عقیق» ویژه برنامه رمضانی شبکه پنج شد

برنامه گفتگومحور «عقیق» به تهیه کنندگی محمد قنبری همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب قبل از افطار روی آنتن شبکه پنجم سیما رفت. «عقیق» در قالب یک ویژه برنامه به مدت ۳۰ شب با موضوعاتی متفاوت میزبان مردم بود.

رونمایی از گریم متفاوت «محمدرضا هدایتی» در سریال «سلمان»

داوود میرباقری کارگردان باسابقه و موفق در عرصه ساخت سریال‌های تاریخی که ساخت سریال پرمخاطب «مختارنامه» را در کارنامه دارد٬ از اوایل بهمن‌ماه 98 تا اواخر اسفندماه آن سال مشغول تصویربرداری فصل بیزانس مجموعه «سلمان فارسی» در جزیره قشم شد.

فرهاد اصلانی نقش تاجری را در مجموعه «سلمان فارسی» بازی می‌کند. همچنین علی دهکردی و محمدرضا هدایتی نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. فروردین سال ۹۹ برای اولین بار عکسی از محمدرضا هدایتی مربوط به بازی در یکی از سکانس‌های سریال سلمان است منتشر شد.

فروردین

توضیحات رشیدپور درباره دریافت دستمزد ۴۰ میلیونی از «حالا خورشید»

فروردین امسال، رضا رشیدپور در گفت و گوی تصویری با مخاطبان خود گفت: ۱۸ میلیون میانگین بودجه کل برنامه «حالا خورشید» است؛ اجاره یک استودیو در بیرون سازمان، اجاره تجهیزات فنی، فیبر نوری، طراحی و ساخت دکور، تغییر فصلی دکور، بخشی از این هزینه است. حتی تهیه بلیط هواپیما و اقامت برای مهمانانی که از شهرستان می‌آیند. میانگین همه این هزینه‌ها حدود ۱۸ میلیون می‌شود.

وی عنوان  کرد: به چه حکم و استناد اعتقادی، آبروی آدم‌ها را مضحکه اخبار جعلی می‌کنید؛ من در دادسرای فرهنگ و رسانه امروز صبح  شکایتم را تقدیم کرده ام و مرجع قضایی بهترین مرجع است.

ترسیم خلاقانه پرتره سردار شهید سپهبد سلیمانی در برنامه «عصر جدید»

شبکه سه سیما برنامه‌های مختلفی را در ایام نوروز ۹۹ برای مخاطبان تدارک دید. یکی از این برنامه ها فصل دوم «عصر جدید» بود که هرشب پخش می‌شد. مهران رحمانی چهارمین اجرای قسمت هفتم از دور مقدماتی فصل دوم «عصر جدید» را روی صحنه به نمایش گذاشت. این شرکت کننده پرتره سردار شهید سپهبد سلیمانی را ترسیم کرد که با رای مثبت داوران همراه شد.

فروردین

حسینی بای بازیگر سریال نوروزی شد

 محمدرضا حسینی بای خبرنگار تلویزیون، در سال ۹۹ در فصل دوم مجموعه نوروزی «میانبر» بازی کرد. این نخستین تجربه بازیگری محمدرضا حسینی بای بود. وی در «میانبر» در نقش یک خبرنگار که روایتگر واقعه مهمی بود، بازی کرد.

فروردین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
18فروردین که هنوز مونده تا برسه
آخرین اخبار