عزیزی خادم: خودم را خادم فوتبال ایران می‌دانم

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب خود به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از تمامی اعضای مجمع که به من و موسوی اعتماد کرده اند تشکر می‌کنم و با افتخار خودم را خادم فوتبال ایران می‌دانم. به امید خدا با یک تیم مدیریتی جدید و تعاملات سازنده با تمام ارکان کشور بتوانیم از منافع فوتبال دفاع و فصلی تازه را در فوتبال ایران رقم بزنیم.

عزیری خادم ادامه داد: اعضای مجمع نشان دادند که نگاهی غیر دستوری و حرفه‌ای به موضوع داشته و من دغدغه آن ها را درک می‌کنم. چه اعضای هیئت‌های استانی که من خودم را موظف به توسعه استان‌ها قوی‌تر از قبل عمل کنم و چه باشگاه‌ها در لیگ‌ها و تیم‌های ملی که امیدوارم بتوانیم مطابق با برنامه‌هایی که ارائه داده ایم را در کنار هم پیش ببریم.

او افزود: از بهاروند و اعضای هیئت رئیسه و سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و تمامی دست اندرکاران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و مجلس تشکر می کنم  و امیدوارم با همکاری یکدیگر و نگاهی تازه بتوانیم قدم در راه توسعه فوتبال برداریم. خودم را موظف به تعامل سازنده و مشورت با تمام اعضای مجمع برای حرکت در راستای برنامه‌های مجمع با هیئت رئیسه جدید می‌دانم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: حتی اگر رای نمی‌آوردم هم باز خداوند را شاکر بودم. امروز تبلور دموکراسی و آگاهی بخشی را شاهد بودیم و من صادقانه و خالصانه در کنار همه دوستان در راستای برنامه‌های تعیین شده حرکت خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
:(
آخرین اخبار